  • 1. Data: 2014-04-07 08:24:14
    Temat: nadawanie obrazu przez wifi
    Od: yuras <y...@o...pl>

    czy są jakieś uniwersalne nadajniki obrazu do telewizorów ? chodzi mi o
    to, żeby starszy laptop mógł nadawać sygnał do telewizora ... jakie są
    na rynku obecnie rozwiązania ...

  • 2. Data: 2014-04-07 21:52:28
    Temat: Re: nadawanie obrazu przez wifi
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 07/04/2014 07:24, yuras wrote:
    > czy są jakieś uniwersalne nadajniki obrazu do telewizorów ? chodzi mi o
    > to, żeby starszy laptop mógł nadawać sygnał do telewizora ... jakie są
    > na rynku obecnie rozwiązania ...

    Jest dużo takich urządzeń z różnymi gniadami we/wy (HDMI, SCART,
    S-Video...), ale w zależności co chcesz przesłać niekoniecznie jest to
    potrzebne.
    Jeśli ma to być np. tylko wyświetlanie filmów czy zdjęć to możesz to
    normalnie przesłać po WiFi wykorzystując DLNA. Robię tak z telefonu
    i tabletu.
    Więcej zabawy gdy po DLNA chcesz wyświetlić pulpit czy jakąś
    prezentację, ale na to też znajdzie się rada. W przypadku prezentacji
    możnaby przekonwertować to na jakiś .AVI (czy inny format video), albo
    (tak jak dla pulpitu) użyć TVersity i VLC
    http://alenblog.wordpress.com/2011/04/21/stream-comp
    uter-desktop-to-tv-using-dlna-tversity-and-vlc/.
    To zapewne nie jedyne rozwiązania, ale dostępne "od ręki" i darmowe.
    --