eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklenaganna praktyka ubezpieczycieli ? złe orzecznictwo sądów ? sprawa dotyczy wszystkich motocyklistów › Re: naganna praktyka ubezpieczycieli ? złe orzecznictwo sądów ? sprawa dotyczy wszystkich motocyklistów
    From: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: naganna praktyka ubezpieczycieli ? złe orzecznictwo sądów ? sprawa
    dotyczy wszystkich motocyklistów
    Date: Mon, 9 May 2011 20:59:27 +0200

    Użytkownik "HK8" napisał w wiadomości grup

    Uprzejmie proszę o pomoc, radę. Sprawa dotyczy wszystkich motocyklistów.

    Jechałem wzdłuż stojących samochodów, pojazd włączający się do ruchu z
    dojazdu do posesji, wyjeżdżając zza ciężarówki na ślepo spowodował kolizję
    uderzając mnie z prawej strony.

    Nie "jechałem wzdłuż samochodów" tylko "omijałem samochody". Omijać możesz
    będąc na ich pasie, zachowując przy tym bezpieczną odległość. Nie otarłeś
    żadnego z samochodów więc odległość była bezpieczna. Ktoś wjechał Ci pod
    koła w chwili, gdy go zgodnie z prawem omijałeś. nie miał prawa tego zrobić.
    Nie miał prawa zmieniać pasa bez upewnienia się, że jest to bezpieczne.

    Koniec tematu. Nie możesz przegrać.