eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklenaganna praktyka ubezpieczycieli ? złe orzecznictwo sądów ? sprawa dotyczy wszystkich motocyklistów › Re: naganna praktyka ubezpieczycieli ? złe orzecznictwo sądów ? sprawa dotyczy wszystkich motocyklistów
  • Data: 2011-05-09 20:21:04
    Temat: Re: naganna praktyka ubezpieczycieli ? złe orzecznictwo sądów ? sprawa dotyczy wszystkich motocyklistów
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-09 22:05, Grzybol pisze:

    > Ładnie nawet mówiłeś w tych okularkach, ale nie mogłem odczytać co tam
    > miałeś na kartce...
    > http://facet.wp.pl/kat,1007819,wid,11278348,wiadomos
    c.html?ticaid=1c466

    Wiesz, napisałem Twoim językiem, miałem nadzieję, że dzięki temu
    odniesiesz się do tego co raczyłeś kłamliwie jak mały tadzio po
    dużym piwie napisać.

    Ale siła twych słów zawiera tylko siłę kurew, które wplatasz w
    wypowiedź. A ja tam lubię rzeczową dyskusję, nawet popartą
    kurwą. Jedyne co potrafisz, to opierać się o kurwę, wiedzy
    żadnej nie mając.

    P.S. Na huj linkujesz do stronki opisującej ekscesy seksualne
    twoich przemiłych tatusiów ? (pytam, bo nie wiem).

    ZDRAVIM !

    RZÓK na miarę naszych możliwości: http://rzok.wroclaw.pl/
    Wspomóż RZÓKA ! Podaruj futerko, narożnik, wersalkę lub ...