  • Data: 2022-02-21 17:03:11
    Temat: Re: nano-sim ugrzązł
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 18 Feb 2022 17:59:04 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > "Adam" 2...@4...net

    > Jak na razie nie uszkodziłem gniazda ani razu, ale rzecz jasna nie biorę
    > na siebie odpowiedzialności za to, co może wydarzyć się u Ciebie.

    Swego czasu lutowałem zastępczo ręcznie wellerem układy w rastrze 0,2. Ale
    to było prawie 30 lat temu, jak się prototypowało pamięć fiskalną do
    drukarki.

    Tutaj pewnie jest wielowarstwowy druk, przy uszkodzeniu gniazda może się
    okazać, że nie będzie możliwości dolutowania nowego. Dlatego będę robił
    podkładkę, którą wcisnę w gniazgo, aby naprostować ramkę simki i ją wyjąć.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam