  • Data: 2009-03-17 07:31:15
    Temat: Re: nawet nie wiem jak by go nazwać:]
    Od: gregorius <gruza@spamerom_nie.priv4.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grzegorz Niemirowski pisze:

    > Hasło dla danego konta można zmienić jedną linijką skryptu shellowego,
    > nie trzeba szukać żadnych programów.

    A czy mógłbyś podpowiedzieć taką jedną linijkę (w sumie może być więcej)
    działającą przez telnet/FTP dla użytkownika, który nie jest administratorem?

    Chcę wymuszać zmianę hasła dla użytkowników, którzy wykorzystają
    komputer tylko poprzez te dwie usługi.

    Żeby nie było całkiem OT - użycie:
    net user %username% *

    zwraca
    Wystąpił błąd systemu 5.
    Odmowa dostępu.

    Grzegorz Gruza
    Odpowiadając usuń "spamerom_nie." z adresu!!!