  • 1. Data: 2009-01-08 22:25:03
    Temat: Re: (nie)Bezpieczeństwo w Polskim Internecie - czyli jak zarobić 2mln zł w tydzień
    Od: futszaK <f...@g...com>

    Marek Dyjor wrote:

    > jakbyś sprzedawał programy pirackie to by zaraz policja przyleciała bo
    > miałby kto podsypać im forsą a tak kogo obchodzą okredzeni jelenie...

    etam programy pirackie, poczytajcie sobie lepiej to:
    http://biznes.interia.pl/news/dopalacze-do-kontroli,
    1239160

    nie dość że cała "ustawa o przeciwdziałaniu narkomanii" ma na celu
    trwonienie pieniędzy podatnika na "ochrone" obywateli przed nimi samymi,
    to jeszcze znaleźli się nadgorliwcy wyprzedzający stanowiących prawo

    chyba jesteśmy za bogaci i wydajemy pieniądze na pierdoły....

    --
    http://net.czarne.net/ <- łącze w świat pilnie potrzebne !!!
    Dach elektrowni w Czernobylu mial byc zbudowany z materialow

  • 2. Data: 2009-01-08 22:27:42
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    futszaK wrote:

> [...]
    > stanowiących prawo
    >
    > chyba jesteśmy za bogaci i wydajemy pieniądze na pierdoły....

    pewnie centrale zebrały forsę i zapłaciły za zlikwidowanie konkurencji co
    legalnie dragi sprzedaje i psuje biznes solidnym handlarzom.

  • 3. Data: 2009-01-09 08:49:33
    Od: "dzikus" <d...@w...pl>

    1239160

    > pewnie centrale zebrały forsę i zapłaciły za zlikwidowanie konkurencji co
    > legalnie dragi sprzedaje i psuje biznes solidnym handlarzom.

    To raczej konkurencja dla pewnego posla z wibratorem ;)
    Chore w tym kraju jest to, ze zamiast zmienic prawo, to sciga sie ludzi
    dzialajacych w zgodzie z aktualnie (na dany okres) panujacym prawem.

    Kiedys jechalem autobusem i pewien zachlany menel powiedzial jedno bardzo
    wazne zdanie: ze Polska to bardzo bogaty kraj - bogatszy niz Niemcy.
    Dlaczego? Bo w Polsce kradlo sie od wiekow, solidaruchy z komuchami za
    komuny kradli, kradnie sie i dzis i wciaz jest z czego krasc !!! :)

    --
    SprzedamTo.pl
    MojaJura.pl - moje miejsce na Ziemi

  • 4. Data: 2009-01-09 09:39:45
    Od: VoMi7 <v...@D...pl>

    dzikus pisze:

> [...]
    > Niemcy. Dlaczego? Bo w Polsce kradlo sie od wiekow, solidaruchy z
    > komuchami za komuny kradli, kradnie sie i dzis i wciaz jest z czego

    możesz brać z tego gościa przykład !

    --
    VoMi7

  • 5. Data: 2009-01-09 10:24:33
    Od: futszaK <f...@g...com>

    dzikus wrote:

    > To raczej konkurencja dla pewnego posla z wibratorem ;)
    > Chore w tym kraju jest to, ze zamiast zmienic prawo, to sciga sie ludzi
    > dzialajacych w zgodzie z aktualnie (na dany okres) panujacym prawem.

    chore jest to, że zamiast wykreować prawo tak, żeby ograniczyc obcowanie
    ludzi ze światem przestępczym, to się stwarza kolejne przepisy, które
    robią z ludzi kryminalistów ściganych za pieniądze podatnika a to
    wszystko w imie ochrony obywateli przed nimi samymi

    osobiście ciekaw jestem, kiedy niektóre smartdrugs zaczną być
    sprzedawane jako kadzidła kościelne...

  • 6. Data: 2009-01-09 16:40:00
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    futszaK pisze:
    > osobiście ciekaw jestem, kiedy niektóre smartdrugs zaczną być
    > sprzedawane jako kadzidła kościelne...
    Rzeczywistość była szybsza:

    SMOKE aromatyczna mieszanka ziołowa opracowana w HOLANDII lecz
    sprzedawana przez producenta z Wielkiej Brytanii. Uwalnia bogaty aromat
    podczas palenia.

    Zawiera kombinacje roślin i aromatycznych ekstraktów. Ciesz się
    przyjemnym aromatem SMOKE`a !

    *Produkt przeznaczony do obrzędów religijnych*

    W niektórych krajach używana zamiast MJ

    Michoo