  • Data: 2010-03-20 21:35:15
    Temat: Re: nie dosc, ze czuja sie bezkarni...
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:ho39g4$2fv$1@mx1.internetia.pl...

    > Byles tam i masz wiadomosci z pierwszej reki, czy z znasz temat z relacji
    > w prasie? ;-) Sąd zadecydował że jednak nie należy się odszkodowanie, a
    > sprawę zna "nieco" dokładniej niż my.
    W pierwszej instancji zasadzil.

    > Tak się kończy świrowanie podczas obławy policyjnej, każdy nawet niezbyt
    > inteligentny homo sapiens powinien mieć tego świadomość.
    Ale wiesz, jak stoi radiowoz na poboczu, a policjanci w srodku to chyba nie
    wyglada na oblawe?
    Kiedys w sieci byl plan sytuacyjny jak to sie odbywalo.
    Motocykl byl daleko zanim policjant zdecydowal sie na strzelanie.

    Co nie zmienia faktu, ze chlopak zle zrobil.

    --
    Bartek
    niebieska9'99