  • Data: 2023-03-05 11:27:22
    Temat: Re: nieczytelny dysk zewnętrzny
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 5 Mar 2023 09:48:41 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > ZgroźnyWin10 nie czyta exFAT?...

    Rozmowa dotyczyła dysku przenośnego i w tym kontekście pisałem, że oprócz
    widowsów od XP do Win 11, system exFAT jest widziany i obsługiwany także w
    linuksach, androidach i niektórych systemeach embedded. W makówkach zresztą
    też.
    Po to jest przenośny, żeby go wtykać tu i ówdzie ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam