  • Data: 2014-08-11 21:24:51
    Temat: Re: nity, przelotki przez płytkę drukowaną
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11.08.2014 09:44, Atlantis wrote:

    > To ja się przyłączę do pytania. Czy istnieją jakieś amatorskie
    > rozwiązania na zrobienie przelotki z jednej strony płytki na drugą,
    > które byłyby na tyle płaskie, żeby dało się je wykonać pod układem
    > SMD? Typowe rozwiązanie, polegające na lutowaniu kawałka drutu
    > odpada z oczywistych względów.

    A może jednak: jakby najpierw sobie taki drucik wlutować porządnie, a
    potem przejechać obie strony dremelkiem?

    Znajomy chwalił się metalizowanymi otworami zrobionymi w domu. Ale
    podobnie jak w fabryce, miedź nałożył wewnątrz otworów elektrolitycznie,
    więc trzeba się trochę pobawić w chemika. Jego metoda polegała na tym,
    że najpierw zrobił otwory, potem zrobił aktywacje chemiczną, nałożył
    miedź, a potem już standardowo: drukarka i trawienie. Tylko przelotki
    dodatkowo zabezpieczył lakierem przed trawieniem.

    Jakub Rakus