  • 1. Data: 2009-02-05 20:23:36
    Temat: no to skoro mamy ftp-a.. :) EdW
    Od: hartley <x...@b...x>

    Witam
    Mam taką prośbę - może mi ktoś walnąć fotki artykułu na temat radia SDR
    opublikowanego w styczniowej Elektronice dla Wszystkich? W kioskach już
    tego nie ma, a z kolei za wcześnie żeby było w bibliotece (dostają
    prawie z miesięcznym opóźnieniem). Nie musi być super jakość - byle
    tylko dało się przeczytać...
    Z góry dzięki!

    Dane do ftp założonego przez kolegę Sylwestra:
    ftp://tonet.pl/
    user: alpropme
    hasło: PME2005

  • 2. Data: 2009-02-06 20:20:41
    Temat: Re: no to skoro mamy ftp-a.. :) EdW
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    hartley <x...@b...x> wrote:

> [...]
    > tego nie ma, a z kolei za wcześnie żeby było w bibliotece (dostają
    > prawie z miesięcznym opóźnieniem). Nie musi być super jakość - byle

    Wrzucam do gophi/sdr (za kilka minut powinno już być) - daj znać czy taka
    jakość wystarczy.

    --
    http://www.extreme-photo.pl/

  • 3. Data: 2009-02-06 20:29:18
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Adam Wysocki <g...@n...invalid> wrote:

    > Wrzucam do gophi/sdr (za kilka minut powinno już być) - daj znać czy taka
    > jakość wystarczy.

    Wrzucone.

    --
    http://www.extreme-photo.pl/

  • 4. Data: 2009-02-06 20:51:19
    Od: hartley <x...@b...x>

    Adam Wysocki pisze:

    > Wrzucone.

    Ściągnąłem - jakość jest jak najbardziej ok. Dzięki wielkie!