    From: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: nokia 6230i po umowe w erze - a simlock
    Date: Tue, 27 Jan 2009 17:11:34 +0100

    On Tue, 27 Jan 2009 14:54:23 +0100, "Tomasz Paj?k"
    <t...@e...gliwice.pl> wrote:

    >usuną bezpłatnie. nowa umowa nie ma tu nic do rzeczy. musisz się udać do
    >salonu ery z kartą gwarancyjną telefonu i dowodem zakupu (faktura , być może
    >umowa)

    Nie ma potrzeby mieć czegokolwek.Jeśli telefon był kupowany w Erze to
    mają info o nim w swoim systemie i ściągną bez żadnego problemu -
    często od ręki jeśli mają kody. Jeśli nie to albo kod wyślą albo
    zadzwonią by przyjśc ponownie. Zdejmowąłem tak simlocki z kilku
    telefonów firmowych. Tylko czasami są cyrki - mi np. przy zdejmowaniu
    simlocka z Nokii E61 po upływie umowy zablokowali go dokumentnie.
    Pojechał na ich koszt do serwisu. Czekałem praweie 6 tygodni pisząc w
    międzyczasie reklamacje. Zanim ją rozpatrzyli dostałem telefon
    odblokowany. A po ~2 tygodniach zadzownili z przeprosinami że tyle to
    trwało plus dostałem bodajże 240 minut gratis do wykorzystania. Co
    ciekawe gratisy dostałem na mój numer kontaktowy a nie na ten do
    którego był telefon przypisany.

    Zdrówko