  • 1. Data: 2009-01-27 11:25:31
    Temat: nokia 6230i po umowe w erze - a simlock
    Od: "AGA.K." <d...@o...pl>

    Przedluzylem wlasnie umowe, bez telefonu
    2 lata temu nablem n6230i czy
    w salonie firmowy sciągną mi bolokade simlock bezpłatnie?

    pozdraiwam

  • 2. Data: 2009-01-27 12:11:17
    Temat: Re: nokia 6230i po umowe w erze - a simlock
    Od: dizel <d...@N...pl>

    On Tue, 27 Jan 2009 12:25:31 +0100, "AGA.K." <d...@o...pl> wrote:

    >Przedluzylem wlasnie umowe, bez telefonu
    >2 lata temu nablem n6230i czy
    >w salonie firmowy sciągną mi bolokade simlock bezpłatnie?

    Jeśli przedłużałeś 26.01 albo później to tak, ale wystarczy google.pl,
    2 minuty i sam ściągniesz simlocka kodem z tego modelu bez wychodzenia
    z domu.

  • 3. Data: 2009-01-27 13:54:23
    Od: "Tomasz Pająk" <t...@e...gliwice.pl>

    usuną bezpłatnie. nowa umowa nie ma tu nic do rzeczy. musisz się udać do
    salonu ery z kartą gwarancyjną telefonu i dowodem zakupu (faktura , być może
    umowa)
    &tp

  • 4. Data: 2009-01-27 16:11:34
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Tue, 27 Jan 2009 14:54:23 +0100, "Tomasz Paj?k"
    <t...@e...gliwice.pl> wrote:

    >usuną bezpłatnie. nowa umowa nie ma tu nic do rzeczy. musisz się udać do
    >salonu ery z kartą gwarancyjną telefonu i dowodem zakupu (faktura , być może
    >umowa)

    Nie ma potrzeby mieć czegokolwek.Jeśli telefon był kupowany w Erze to
    mają info o nim w swoim systemie i ściągną bez żadnego problemu -
    często od ręki jeśli mają kody. Jeśli nie to albo kod wyślą albo
    zadzwonią by przyjśc ponownie. Zdejmowąłem tak simlocki z kilku
    telefonów firmowych. Tylko czasami są cyrki - mi np. przy zdejmowaniu
    simlocka z Nokii E61 po upływie umowy zablokowali go dokumentnie.
    Pojechał na ich koszt do serwisu. Czekałem praweie 6 tygodni pisząc w
    międzyczasie reklamacje. Zanim ją rozpatrzyli dostałem telefon
    odblokowany. A po ~2 tygodniach zadzownili z przeprosinami że tyle to
    trwało plus dostałem bodajże 240 minut gratis do wykorzystania. Co
    ciekawe gratisy dostałem na mój numer kontaktowy a nie na ten do
    którego był telefon przypisany.

    Zdrówko