    From: "1634Racine" <1...@R...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: nokia E50 - pare naprawde prostych pytan
    Date: Fri, 8 May 2009 10:00:36 +0200

    BearBag in
    news:8486c729-f36f-491c-a9bb-ccb7dbcfe706@e20g2000vb
    c.googlegroups.com
    > oryginalny symbian i nie wiem co w nim chcesz mieszac.

    jak to co? po prostu pytam sie o sens/mozliwosc upgradu OS-a. Proste. Skoro
    jeden sie zawiesza, to moze upgrade - nie; albo rzadziej.

    > Nokia PC suite, jest darmowy i mozesz swobodnie z niego korzystac.

    czy to jest tak, ze podstawowy zestaw jest taki: nokia - suite - kabelek usb
    na przyklad?
    Wazne: naprawde mozna suitem ZGRAC do peceta
    - smsy,
    - FOTOGRAFIE
    i dokladnie tym softem wgrac w kazda inna nokie??
    Bo, ze adresowa ksiazke, to domyslam sie, ze bez problemu.

    > E50 byla lubiana za dosc dobra baterie i trwala obudowe (duzo metalu),

    no, paradoksalnie ten egzemplarz co wpadnie mi w rece ma tylna klapke
    metalowa pieknie odpadajaca od sciany tylnej. Opcjonalnie odpada.
    Widzialem - nic dziwnego; zamiast prostego jak drut zatrzaskowego
    zamkniecia, jest koszmar konstrukcyjny. Zaczepienie jak na piorku kanarka,
    przy lekkim upadku wszystko sie rozsypuje. I to juz pare osob mi mowilo. To,
    ze wyklepane w metalu i poskladane - to jeszcze nie znaczy, ze trwala
    obudowa.