    From: BearBag <c...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: nokia E50 - pare naprawde prostych pytan
    Date: Fri, 8 May 2009 01:52:43 -0700 (PDT)

    > jak to co? po prostu pytam sie o sens/mozliwosc upgradu OS-a. Proste. Skoro
    > jeden sie zawiesza, to moze upgrade - nie; albo rzadziej.

    przez wspomniany wczesniej pc suite mozesz upgradowac soft do
    najnowszego bez zadnego plashowania itp Tyle ze najnowszy soft i tak
    jest bardzo stary i wada wolniej dzialajacego systemu i czasem sie
    wieszajacego dalej wystepuje.

    > czy to jest tak, ze podstawowy zestaw jest taki: nokia - suite - kabelek usb
    > na przyklad?
    > Wazne: naprawde mozna suitem ZGRAC do peceta
    > - smsy,
    > - FOTOGRAFIE
    >   i dokladnie tym softem wgrac w kazda inna nokie??
    > Bo, ze adresowa ksiazke, to domyslam sie, ze bez problemu.

    mozesz to i wiele wiecej. Z tym ze na inny telefon nie da sie chyba
    zgrywac docow i podobnych dokumentow. Jakies zabezpieczenie przez
    kradzieza waznych plikow czy cus :)

    > no, paradoksalnie ten egzemplarz co wpadnie mi w rece ma tylna klapke
    > metalowa pieknie odpadajaca od sciany tylnej. Opcjonalnie odpada.
    > Widzialem - nic dziwnego; zamiast prostego jak drut zatrzaskowego
    > zamkniecia, jest koszmar konstrukcyjny.  Zaczepienie jak na piorku kanarka,
    > przy lekkim upadku wszystko sie rozsypuje. I to juz pare osob mi mowilo. To,
    > ze wyklepane w metalu i poskladane - to jeszcze nie znaczy, ze trwala
    > obudowa.

    A to juz bzdury wypisujesz. Poczytaj opinie na forach albo popytaj
    kogos kto sie zna na rzeczy Obudowy w E50 to naprawde duzy plus.
    Telefonem mozesz rzucac o sciane albo deptac i niewiele sie stanie. W
    firmie u nas pracownicy mieli albo k750i albo wlasnie te nokie E50 i
    zywotnosc i stan zewn. tych drugich bije na glowe SE we wszystkich
    kategoriach. I nie mowie tu o pojedynczych przypadkach tylko o
    kilkudziesieciu telefonach. Osobiscie nie widzialem tu u kolegow ani
    jednej odpadajacej tylniej klapki, wiec nie wiem jaka przeszlosc ma
    twoj telefon :) Tylnia klapka jest z cienkiej blachy ale dopoki jest
    dobrze nalozona na obudowe to nic jej nie grozi, chyba ze ktos
    totalnie nieumiejetnie ja zaklada albo sciaga.