    From: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: notebook 15,4" z WUXGA (1920x1200) - jak to pogodzić?
    Date: Fri, 13 Mar 2009 10:08:15 +0100

    On Fri, 13 Mar 2009 09:35:44 +0100, ąćęłńóśźż <u...@w...eu> wrote:

    >Współczuję.
    >Kiedyś napalony kupiłem 1600x1200 i praca na nim z jakimkolwiek tekstem to
    męczarnia.
    >Najgorszy jest internet, bo jednak wiekszość stron nie zmienia automatycznie
    wielkości czcionki, ba, nawet nie wykorzystuje całej szerokości ekranu.
    >Natomiast do grafiki dobry i tu się sprawdza.
    A ja się zapytam złośliwie - jakąś instrukcję do Windowsa i programów
    przeczytałeś? Bo tak po prawdzie, oprócz jakichś dennych programów, to
    daje się wszystko w Windzie ustawić tak, abyś na takim ekranie miał
    wszystko czytelne, bez potrzeby korzystania z lupy. Ba, przeglądarki
    mają teraz możliwość płynnego powiększania stron, i na dodatek,
    jeszcze to pamiętają ;) Mi wystarczy parę razy nacisnąć +, ewentualnie
    doprawić Ctrl+F11 i jest OK.

    O ile więc nie pracujesz z jakimś wrednym softem i nie masz wady
    wzroku, to takie narzekanie jest IMHO objawem lenistwa.
    --
    Grzegorz Krukowski