  • Data: 2010-07-09 20:24:41
    Temat: Re: nowe BMW
    Od: doktorski <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Lip, 11:08, de Fresz <d...@n...o2.pl> wrote:

    > Tak po piwnej rozmowie z Doktorskim - ale przewody se zapdejtujesz za,
    > niech bedzie pińcet. A dyfer? A zmemloną skrzynie? A zajechane w 20kkm
    > sprzęgło?
    A panewke? :)

    > Mercedes tera to też już nie to samo, co dawniej. Się widać
    > dobre Bumy skończyły w okolicach serii R1150.
    Wszyscy to mowia. Ale problem jest gdzie indziej: gdyby sie
    bakelitowcy zorientowali i bronili marki toby klientom pomogli w
    naprawie. Ale odpowiedzi w stylu "ma pan zepsuty motocykl i trzeba go
    naprawic" przyprawiaja mnie o dreszcze i niechec wszelaka do smigielka
    pod kazda postacia. Zlotowki juz u nich nie zostawie. Grosza nawet.

    pzdr, dr
    14/525