  • Data: 2010-05-31 22:25:15
    Temat: Re: odnawiane domen
    Od: lelec <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 31 Maj, 21:05, Jakub Otrzasek <n...@n...n30.info> wrote:
    > nolina pisze:> Hej
    >
    > Zakazu nie ma.
    > Ale istnieje wiele robotów co rejestrują z automatu przeterminowane domeny.

    I jeszcze jedno: jeśli masz domenę na tyle nieatrakcyjną, że roboty ci
    jej nie wykupią, to przez circa 40 dni twoja domena "nie istnieje".
    Tyle masz czasu, żeby ją odnowić, a w tym czasie strona "nie chodzi".
    Po 40 dniach, jak jej automaty nie łykną, możesz spokojnie kupić ją za
    0 zł.
    Powodzenia...

    Serdeczne pozdrowienia
    --