  • 1. Data: 2010-05-31 18:35:57
    Temat: odnawiane domen
    Od: "nolina" <n...@W...gazeta.pl>

    Hej
    Czy istnieje jakiś "zakaz" który uniemożliwiałby ponowną rejestrację domeny po
    jej wygaśnięciu (bez przedłużania)? Jeśli rejestracja jest kilka razy tańsza
    od jej przedłużenia na kolejny rok. To czy nie można poczekać aż się skończy z
    nów ja zarejestrować za kilkanaście złotych na rok. I tak w kółko.
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-05-31 19:05:05
    Temat: Re: odnawiane domen
    Od: Jakub Otrzasek <n...@n...n30.info>

    nolina pisze:
> [...]
    > od jej przedłużenia na kolejny rok. To czy nie można poczekać aż się skończy z
    > nów ja zarejestrować za kilkanaście złotych na rok. I tak w kółko.

    Zakazu nie ma.
    Ale istnieje wiele robotów co rejestrują z automatu przeterminowane domeny.

    Pozdrawiam
    J.

  • 3. Data: 2010-05-31 22:25:15
    Od: lelec <m...@g...com>

    On 31 Maj, 21:05, Jakub Otrzasek <n...@n...n30.info> wrote:
    > nolina pisze:> Hej
    >
    > Zakazu nie ma.
    > Ale istnieje wiele robotów co rejestrują z automatu przeterminowane domeny.

    I jeszcze jedno: jeśli masz domenę na tyle nieatrakcyjną, że roboty ci
    jej nie wykupią, to przez circa 40 dni twoja domena "nie istnieje".
    Tyle masz czasu, żeby ją odnowić, a w tym czasie strona "nie chodzi".
    Po 40 dniach, jak jej automaty nie łykną, możesz spokojnie kupić ją za
    0 zł.
    Powodzenia...

    Serdeczne pozdrowienia
    --
    Marcin

  • 4. Data: 2010-06-01 13:10:44
    Od: Colin <c...@c...tk>

    On 2010.05.31 20:35, nolina wrote:
> [...]
    > od jej przedłużenia na kolejny rok. To czy nie można poczekać aż się skończy z
    > nów ja zarejestrować za kilkanaście złotych na rok. I tak w kółko.

    Jak to jest domena .pl, to jakaś firma z Cypru czy UK zarejestruje
    domenę kilka sekund po odblokowaniu możliwości rejestracji i wstawi tam
    spamerską stronę z reklamami, nawet gdy jest to mało popularna domena,
    bo NASK udostępnia listy wygasłych domen.

    A jak globalna, to ponowna rejestracja będzie możliwa dopiero po 76 (40
    grace period + 30 redemption period + 6 pending delete) dniach.

  • 5. Data: 2010-06-04 10:03:18
    Od: Maciek <c...@g...com>

    Zamiast sie pieprzyc z czekaniem i niedzialajaca strona i korzystaniem
    z super promocji domen za 0zl wes domene w ovh i na poczatku zaplacisz
    ale pozniej bedziesz placic 5 razy mniej przy przedluzaniu.