  • 1. Data: 2015-06-07 12:30:07
    Temat: oferta netu
    Od: mietek <m...@m...mm>

    Czy wiadomo coś o tanim internecie na wakacje, w zeszłym roku orange
    dawał 6G za 6zł

    <M>

  • 2. Data: 2015-06-08 13:11:37
    Temat: Re: oferta netu
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-06-07 o 12:30, mietek pisze:
    > Czy wiadomo coś o tanim internecie na wakacje, w zeszłym roku orange
    > dawał 6G za 6zł

    Póki co RBM za 0zł (30zł/mies lub 50zł/3mies do wykorzystania na inne
    cele) nic nie przebije, ale to tylko na LTE.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2015-06-08 17:08:12
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 08.06.2015 o 13:11, Liwiusz pisze:

    > Póki co RBM za 0zł (30zł/mies lub 50zł/3mies do wykorzystania na inne
    > cele) nic nie przebije, ale to tylko na LTE.

    tylko że "na wakacje" dla niektórych znaczy "na wyjazd urlopowy" a
    zwykle wyjazdy urlopowe są w rejony w których play niema swoich
    nadajników lte...
    Też czekam na ruch orange. jak nie, to virgin za 29zł rozmowy i 5 giga

    ToMasz

  • 4. Data: 2015-06-08 20:33:46
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-06-08 o 17:08, ToMasz pisze:
> [...]

    Tak obok tematu.
    Właśnie szukałem dużej ilości netu 3G.
    Stanęło na formule rodzinnej w pleju. 25 Giga +ewentualnie 15 giga pakiety
    Wiem... to dla rodziny i opłaca się przy 3 numerach i czwartej karcie w
    tablecie + oczywiście roaming na różnych nadajnikach.
    Da się więcej wydusić w innej ofercie / operatorze?

  • 5. Data: 2015-07-27 15:17:16
    Od: bufi <b...@l...com>

    Dnia 08.06.2015 z <...@...pl> napisał/a:

> [...]
    > tablecie + oczywiście roaming na różnych nadajnikach.
    > Da się więcej wydusić w innej ofercie / operatorze?

    Jedynie Play na 30 dni bez limitu 3G/4G za 45pln. Rozdzielasz sygnal telefonem, czy
    routerem.

  • 6. Data: 2015-07-27 15:23:35
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-07-27 o 15:17, bufi pisze:
    > Jedynie Play na 30 dni bez limitu 3G/4G za 45pln. Rozdzielasz sygnal telefonem, czy
    routerem.

    ???
    Jak się pytałem o pakiety to mi "ładne panie" mówiły że to działa tylko
    4G a ja nie mam zasięgu.
    Nie rozdzielam sygnału. Potrzebowałem na okres wakacji na mobilne
    urządzenia dla całej rodziny.

  • 7. Data: 2015-07-27 15:34:14
    Od: bufi <b...@l...com>

    Dnia 27.07.2015 z <...@...pl> napisał/a:

    > Jak się pytałem o pakiety to mi "ładne panie" mówiły że to działa tylko
    > 4G a ja nie mam zasięgu.
    > Nie rozdzielam sygnału. Potrzebowałem na okres wakacji na mobilne
    > urządzenia dla całej rodziny.

    Dziala z 3g normalnie. Uzywam tej taryfy z pol roku juz.
    Kup sobie odpowiedni starter z playa za 19pln, i masz tam 500MB na miesiac przez 12m
    gratis +
    ta taryfa za 45 bez limitu.

  • 8. Data: 2015-07-31 06:00:18
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-07-27 o 15:34, bufi pisze:
    > Dziala z 3g normalnie. Uzywam tej taryfy z pol roku juz.
    > Kup sobie odpowiedni starter z playa za 19pln, i masz tam 500MB na miesiac przez
    12m gratis +
    > ta taryfa za 45 bez limitu.

    Sorry. Masz rację.
    Ale napisz jakich nadajników używasz. Czy wszystkich czterech?
    "Ładne panie" twierdziły że tylko pleja :-)

  • 9. Data: 2015-07-31 09:22:43
    Od: bufi <b...@l...com>

    Dnia 31.07.2015 z <...@...pl> napisał/a:

    > Sorry. Masz rację.
    > Ale napisz jakich nadajników używasz. Czy wszystkich czterech?
    > "Ładne panie" twierdziły że tylko pleja :-)

    Wszystkich czterech? Z tego co widze, modem łączy sie z nadajnikami Play.
    Raz czy dwa mieli "awarie" i sie polaczyl z Vectrą, ale wtedy net nie dzialal.

  • 10. Data: 2015-07-31 21:30:06

    W dniu 2015-07-31 o 09:22, bufi pisze:

    > Wszystkich czterech? Z tego co widze, modem łączy sie z nadajnikami Play.
    > Raz czy dwa mieli "awarie" i sie polaczyl z Vectrą, ale wtedy net nie dzialal.

    Bo widzisz... W reklamie wszystko wygląda pięknie a jak przychodzi co do
    czego to się okazuje że nie wszyscy mają zasięg. Gratulacje :-)
    Ja muszę kombinować z roamingiem.