  • 61. Data: 2016-11-11 12:16:58
    Temat: Re: ogrzewanie mieszkania ciepłą wodą
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu piątek, 11 listopada 2016 20:09:47 UTC+9 użytkownik robot napisał:

    > No wlasnie watpie, bo akurat mieszkam w moim starym mieszkaniu do
    > ktorego papier podpisywali moi rodzice 30 lat temu.
    > Ale moja indywidualna sprawa mnie nie ciekawi.
    > Tylko jakie sa ogolne przepisy w tej kwestii.

    Ogólnie jest tak, że jeśli ktoś Ci udowodni swoją stratę, albo
    niewspółmierne/niezawinione koszty które musi ponosić z Twojej winy, to może Cię
    pozwać i będziesz musiał się bronić w sądzie. Nie spółdzielnia, tylko sąsiad.

  • 62. Data: 2016-11-11 12:46:48
    Od: 4...@g...com

    Bzdura. Ustawa okresla ilosc wody w ryczalcie. W ryczalcie nie ma zadnych doplat,
    nadplat. Dokad ryczalt jest zgodny z obowiazujacym prawem to nikt nie ma prawa nic
    nikomu doliczyc.

  • 63. Data: 2016-11-11 12:55:41
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2016-11-11 o 12:16, Konrad Anikiel pisze:

> [...]
    pozwać i będziesz musiał się bronić w sądzie. Nie spółdzielnia, tylko sąsiad.

    Tylko skad bedzie wiedzial ze to akurat ja jestem przyczyna jego nieszczescia
    finansowego,
    a nie ktorys z pozostalych 30 sasiadow w tej samej klatce, lub 300 w calym bloku.

  • 64. Data: 2016-11-11 13:07:23
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2016-11-11 o 12:46, 4...@g...com pisze:
    > Bzdura. Ustawa okresla ilosc wody w ryczalcie.

    Ciekawe jaka to ilosc.

    pozdro

  • 65. Data: 2016-11-11 13:11:01
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu piątek, 11 listopada 2016 20:55:38 UTC+9 użytkownik robot napisał:

> [...]
    finansowego,
    > a nie ktorys z pozostalych 30 sasiadow w tej samej klatce, lub 300 w calym bloku.

    Każdy człowiek ma swój spryt: jedni potrafią ludzi robic w konia, inni potrafią się
    nie dawać. Dałem Ci przykład że w efekcie tego że jedni próbowali robić drugich w
    konia- ci nieuczciwi w końcu płacili więcej. Ty piszesz że chcesz się grzać kosztem
    innych, a ja Ci mam napisać jak można się przed takimi zabezpieczyć albo ich
    namierzyć i podjąć odpowiednie działania? Niech Ci wystrczy że można. Ale to nie moja
    sprawa, tylko Twoich sąsiadów.

  • 66. Data: 2016-11-11 13:22:42
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu piątek, 11 listopada 2016 21:07:20 UTC+9 użytkownik robot napisał:

    > Ciekawe jaka to ilosc.

    To nie ma znaczenia jaka to ilość. Koszt "nieolicznikowanej" wody spółdzielnia
    rozkłada na "nieolicznikowanych" odbiorców albo po równo albo w proporcji ilośći
    zameldowanych mieszkańców. Jak oszczędni się olicznikują, a zostaną nieoszczędni, to
    średnie zużycie wzrośnie i spółdzielnia wyliczy nową, wyższą cenę za metr tego
    ryczałtu. Po prostu, oszczędni przestaną płacić za dużo, a nieoszczędni przestaną
    płacić za mało. Nie ma obawy, spółdzielnia do interesu nie dołoży ani grosza, musi z
    kogoś ten koszt ściągnąć.

  • 67. Data: 2016-11-11 13:26:15
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2016-11-11 o 13:11, Konrad Anikiel pisze:

> [...]
    namierzyć i podjąć odpowiednie działania? Niech Ci wystrczy że można. Ale to nie moja

    spoko, rozumiem.

  • 68. Data: 2016-11-11 13:52:06
    Od: 4...@g...com

    Jest cala prawda tez prawda a to co napisales to gowno prawda.

  • 69. Data: 2016-11-11 13:53:05
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2016-11-11 o 13:22, Konrad Anikiel pisze:

> [...]
    płacić za mało. Nie ma obawy, spółdzielnia do interesu nie dołoży ani grosza, musi z

    no wlasnie, spoldzielnia
    ale indywidualnego osobistego pozwu od czlowieka bym sie nie spodziewal.

    Ale dosc juz, mysle ze wyczerpalismy limit prawniczego marudzenia dopuszczalny na
    grupie technicznej.

    pozdro

  • 70. Data: 2016-11-11 13:57:28
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2016-11-11 o 13:52, 4...@g...com pisze:
    > Jest cala prawda tez prawda a to co napisales to gowno prawda.

    chyba nie jestes niewolnikem dobrego smaku.

    pozdro