    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Tue, 12 Mar 2019 23:58:01 -0700 (PDT)
    <h...@4...com> <y...@m...org>
    <5c869a90$0$493$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@g...com>
    <q66dls$qbn$1@node1.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    <q66n5i$41n$1@node1.news.atman.pl> <q68q3o$i91$1@dont-email.me>
    <5c88034d$0$482$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <5c8811c7$0$490$65785112@news.neostrada.pl>
    <q69c9o$gs2$1@news.icm.edu.pl> <q69tes$8i5$1@dont-email.me>
    <e...@g...com>
    Subject: Re: olej z tesco...
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 13 marca 2019 07:32:53 UTC+1 użytkownik a...@g...com napisał:

    > No wlasnie.
    > Ta najnowsza czy najlepsza seria syntetykow orlena jest 'rozwarstwiona' na
    poszczegolne marki.
    > jest dla szmelca, jest dla forda itp...
    > czym to sie rozni?

    Podejrzewam że naklejką na butelce bo karty produktu pewnie identyczne
    Na sąsiedniej grupie kiedyś wrzucałem karte produktu kleju do styropianu i kleju do
    kafelek pewnej firmy
    nie musiałem wrzucać dwóch bo były identyczne
    A temat wyszedł jak mi facet zaczął gres na elewację kleić "klejem do styropianu" a
    nie "klejem do gresu". Więc nawet watek założyłem czy tak mozna ale jak karty
    produktów poczytałem to zrozumiałem ze różnic tam nie ma w tym czyś co było w workach
    Z 8 lat już będzie i kafle ze ścian nie odpadły
    "Mąka do drożdżówki", "Mąka do pierogów", "mąka uniwersalna", "mąka do chleba", -
    myślisz że czymś się różnią oprócz opakowań

    > te silniki to i tak jedno i to samo. olej dedykowany do marki to imo czyste
    >szalenstwo marketingu.
    Dokładnie tak.
    Tym bardziej że np 1,6hdi który mam w peugeocie był(a może nadal jest) wstawiany w
    autach kilku marek- nie tylko w koncernie PSA, ale też w Fordach, Mazdach, Suzuki,
    Volvo, Mini

    > Nawet jesli celem zabezpieczenia przed prawnikami konkurencji te oleje czyms >sie
    roznia, to tym samym moze sie roznic samochodowa frytura z tesco.

    Myślisz że olej do peugeota 1,6hdi różni się czymś od oleju dedykowanego do 1,6hdi w
    mazdzie?

    > albo i nie roznic.
    > wspolczuje tym ktorzy maja silniki wrazliwe jakos na olej, musza lac jakis
    specjalny do dpf czy takie tam...

    Wg mnie nie ma silników wrażliwych na olej
    Od lat nie wymieniam olejów w swoich autach(dbam tylko o poziom) i remontu SILNIKA
    nie musiałem robić w żadnym ani razu
    Ale to moja opinia i temat na inna dyskusje- zresztą nie tak dawno było.