-
X-Received: by 10.140.38.42 with SMTP id s39mr12998qgs.34.1442015641385; Fri, 11 Sep
2015 16:54:01 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.140.38.42 with SMTP id s39mr12998qgs.34.1442015641385; Fri, 11 Sep
2015 16:54:01 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed8.news.xs4all.nl
!newspeer1.nac.net!border2.nntp.dca1.giganews.com!border1.nntp.dca1.giganews.co
m!nntp.giganews.com!kq10no1201965igb.0!news-out.google.com!68ni221qgg.0!nntp.go
ogle.com!z77no469244qge.1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.co
m!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Fri, 11 Sep 2015 16:54:01 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <1tmh93g82jxw9$.260ke1c37ha.dlg@40tude.net>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=109.243.168.46;
posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
NNTP-Posting-Host: 109.243.168.46
References: <5...@g...com>
<55f142ec$0$8390$65785112@news.neostrada.pl>
<1tmh93g82jxw9$.260ke1c37ha.dlg@40tude.net>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <b...@g...com>
Subject: Re: oponiarz do ktorego jezdze przeszedl transformacje
From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
Injection-Date: Fri, 11 Sep 2015 23:54:01 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 4
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2568701
[ ukryj nagłówki ]Jak co robi. Odkreca nakretke motylkowa. Jak jest jedna nakretka to z jednej strony
jest gwint lewy a zdrugiej normalny. I tak to wykombinowali ze w czasie jazdy
nakretki sie dokrecaja. Kazdy mechanik samochodowy wie ze bez mesla i mlota to chuj
nie robota. Kilkadziesiat lat pozniej zalatwili to kluczem udarowym.
Najnowsze wątki z tej grupy
- #Motodziennik 352 - STRACH SIĘ BAĆ - Zombi VS radio AM, prawo do naprawy i niemiecki pomysł...
- Większy zasięg w elektrykach nikomu nie jest potrzebny
- Więcej miejsca na buspasach :-)
- kable zawieraja skrobie?
- Uszkodzenie na parkingu a odpowiedzialność sprawcy z OC
- OBD2 napięcie akumulatora
- Zasieg elektrykow
- Gwarancja na używane AUTO. Czy dziś WARTO?
- Komitet kolejkowy :-)
- #Motodziennik Używane - OGROMNE PRZEBIEGI - najlepsze silniki diesla i benzynowe ostatnio
- Dlaczego Heweliusz zatonął? Kulisy tragedii I Heweliusz. Prawdziwa historia #1
- Masz 20 sekund na poddanie się :)
- automat czy manual
- Co może być gorsze od pożaru elektryka?
- brylant
Najnowsze wątki
- 2025-11-13 Warszawa => APM/Observability Engineer (Presales Engineer) <=
- 2025-11-12 Strefa Schengen
- 2025-11-12 #Motodziennik 352 - STRACH SIĘ BAĆ - Zombi VS radio AM, prawo do naprawy i niemiecki pomysł...
- 2025-11-12 Aparatu szukam
- 2025-11-12 Azylant na Węgrzech donosi prokuraturze na ministra sprawiedliwości/prokuratora generalnego
- 2025-11-12 Wrocław => Specjalista ds. Marketingu Online (PPC) <=
- 2025-11-12 Gdańsk => Delphi Programmer <=
- 2025-11-12 Białystok => Generative AI Engineer <=
- 2025-11-12 Białystok => Gen AI Engineer <=
- 2025-11-12 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-11-12 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-11-12 => Senior Algorithm Developer (Java/Kotlin) <=
- 2025-11-12 Warszawa => Engineering Manager <=
- 2025-11-12 Białystok => Senior Microsoft Dynamics 365 Business Central Konsultan
- 2025-11-12 Większy zasięg w elektrykach nikomu nie jest potrzebny




Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei