-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: " e^x/dx" <d...@N...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: opony
Date: Fri, 31 Dec 2010 09:35:35 +0000 (UTC)
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 59
Message-ID: <ifk857$ns0$1@inews.gazeta.pl>
References: <ifhipc$cq7$1@inews.gazeta.pl> <2...@n...onet.pl>
<ifk3ri$b3l$1@inews.gazeta.pl> <9...@p...pl>
NNTP-Posting-Host: localhost
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1293788135 24448 172.20.26.238 (31 Dec 2010 09:35:35 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 31 Dec 2010 09:35:35 +0000 (UTC)
X-User: dummywst
X-Forwarded-For: 83.5.228.238
X-Remote-IP: localhost
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2338890
[ ukryj nagłówki ]Zróbmy tak:
Język polski:
Zadanie ucznia na zakończenie szkoły podstawowej.
Zakres: czytanie ze zrozumieniem i interpretacja tekstu.
Przeczytaj dwa razy tekst poprzenich postów ze zrozumieniem i odpowiedz na
następujące pytania:
1. Co jest przedmiotem dyskusji w wątku? Zacytuj autora pierwszego postu
i wskaż, jaką informację chciał uzyskać.
2. Jakiego rodzaju opon i zakresu ich stosowania dotyczy wątek (samochody
osobowe popularne, superauta, samochody sportowe rajdowe, samochody sportowe
torowe, samochody terenowe off-road, pojazdy księżycowe i marsjańskie)?
3. Czy w wypowiedziach wspomniano o Formule 1 i w jakim celu? Czy uwagi
o oponach stosowanych w F1 wnoszą dodatkowe informacje do wątku dyskusji?
Czy twoim zdaniem opony używane w F1 można stosować w autach osobowych
używanych w codziennym życiu?
4. Czy opony używane w autach rajdowych torowych są dobierane do warunków
pogodowych występujących w czasie wyścigów i dlaczego? Czy w samochodach
popularnych stosujemy takie same zasady doboru opon jak w sporcie
samochodowym? Odpowiedź uzasadnij.
5. Napisz przykłdowy list do producentów opon dla F1 w którym zapytasz o
następujące zagadnienia:
- dlaczego w oponach F1 stosuje się inne rodzaje mieszanek gumowych i różne
konstrukcje opon na różne warunki pogodowe, różne nawierzchnie torów
i różną topologię torów z uwzglednieniem ilości i kątów zakrętów na
na danym torze oraz długości tzw. odcinów prostych.
- dlaczego w F1 i sportach motorowych podgrzewa się opony podczas postoju
i dlaczego nie robi się tego w autach popularnych codziennego użytku?
(Jako pracę na dodatkowe punkty liczone x2 napisz przykładowy list, w którym
uzasadniasz i domagasz się wprowadzenia ogrzewania postojowego opon w
samochodach popularnych i wyliczasz wszystkie zalety tego rozwiązania pod
kątem bezpieczeństwa biernego i czynnego w ruchu drogowym).
6. Napisz na podstawie swojego doświadczenia porównanie własności jezdnych
dla opon sezonowych letnich i zimowych oraz wielosezonowych dowolnego
producenta na jednym z twoich aut. Jeżeli nie masz takiego porównania
odpowiedz jaki cel miał twój głos w dyskusji (chciałem zaistnieć, udowodnić
swoją niewątpliwą wiedzę i doświadczenie, wykazać oczytanie i znajomość
problemów współczesnej motoryzacji).
7. Dlaczego autor e^x/dx powinien napisać do FIA i co twoim zdaniem powinien
zawierać ten list (odpowiedź uzasadnij na podstawie cytatów z jego
poprzednich wypowiedzi z uwzglednieniem wątku dotyczącego warunków
specyficznych)?
Rozwiązanie zadania możesz umieścić w obecnym wątku.
Pozdrawiam,
e^x/dx
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
Następne wpisy z tego wątku
- 31.12.10 11:13 Inead
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Tesla jest bezpieczna, wczoraj spaliła się doszczętnie na Ursynowie i nikomu się nic nie stało
- Kol. sukces po polsku: booom na budowy dróg i autostrad - czyli "proste życie na kredycie"
- Nie chcieliście Izery to będziecie kupować XPeng
- Taka ciekawostka pożarowa :)
- Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
Najnowsze wątki
- 2025-08-06 Gdynia => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=
- 2025-08-06 Białystok => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-08-06 "[...] sejmowe wystąpienie posłanki Klaudii Jachiry, która zakończyła je słowami ,,Sława Ukrainie"."
- 2025-08-05 "Chiny przekraczają w wydobyciu 4 mld ton węgla, Indie i USA ponad 1 mld, a Rosja 500 mln ton [...]"
- 2025-08-05 Panuje się 181 159,42 zł./mies. na posła w 2026r.
- 2025-08-05 "Chiny przekraczają w wydobyciu 4 mld ton węgla, Indie i USA ponad 1 mld, a Rosja 500 mln ton [...]"
- 2025-08-05 Czy cos fi przechodzi przez trafo separujące?
- 2025-08-05 kajaki i promile
- 2025-08-05 Re: Tesla jest bezpieczna, wczoraj spaliła się doszczętnie na Ursynowie i nikomu się nic nie stało
- 2025-08-05 Gdynia => Przedstawiciel handlowy / KAM (branża TSL) <=
- 2025-08-05 Re: Atak na lekarza w Oławie. Policja zatrzymała sprawcę na lotnisku Polska Agencja Prasowa 4 sierpnia 2025, 12:16 FACEBOOK X E-MAIL KOPIUJ LINK W szpitalu w Oławie 37-letni pacjent zaatakował lekarza, po tym, jak ten odmówił mu wypisania długoterminowego
- 2025-08-05 B2B i książka przychodów i rozchodów
- 2025-08-04 Re: Atak na lekarza w Oławie. Policja zatrzymała sprawcę na lotnisku Polska Agencja Prasowa 4 sierpnia 2025, 12:16 FACEBOOK X E-MAIL KOPIUJ LINK W szpitalu w Oławie 37-letni pacjent zaatakował lekarza, po tym, jak ten odmówił mu wypisania długoterminowego
- 2025-08-04 Na grupie comp.os.linux.advocacy CrudeSausage twierdzi, że Micro$lop używa SI do szyfrowania formatu dok. XML
- 2025-08-04 Na grupie comp.os.linux.advocacy CrudeSausage twierdzi, że Micro$lop używa SI do szyfrowania formatu dok. XML