-
Data: 2013-11-30 14:31:19
Temat: Re: opony (zimowe) - czy marka ma tak naprawdę znaczenie?
Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2013-11-30 13:55, J.F. pisze:
> Dnia Sat, 30 Nov 2013 13:16:16 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
>> Po tym co podrzuciłeś i braku ustosunkowania się do japońskiej
>> Toyoty. Z Savą jest zdaje się jeszcze zabawniej niż z Debicą
>> - Goodyear jest wyłącznym właścicielem Savy (całkowite przejęcie
>> miało miejsce chyba w 2004 roku) i Sava stała tylko marką Goodyear-a,
>> tak więc słoweńska to ona jest tylko na tyle, na ile akurat partia opon
>> została wyprodukowana w Słowenii. W Dębicy Goodyear ma ~60% udziałów
>
> juz 76%.
Pewnie to wziąłeś z ich strony, gdzie napisano:
"TC Dębica S.A. jest obecna na Giełdzie Papierów Wartościowych w
Warszawie od 1994 roku. Głównym akcjonariuszem Firmy Oponiarskiej
Dębica S.A. jest Goodyear S.A. z siedzibą w Luksemburgu, który posiada
(łącznie, bezpośrednio i pośrednio) 10.546.155 akcji stanowiących ok.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
76,406% kapitału zakładowego Spółki. Bardzo dziękujemy naszym
inwestorom za zaufanie. "
>> i mimo faktu, że z linii schodzą opony marki Dębica, Goodyear, Dunlop,
>> Fulda i Sava, to nadal pozostaje firma polską, choć opony z logiem
>
> 60% ... troche duzo zeby to nazwac "firma polska".
60% to nie 100%
> Sava formalnie tez pewnie jest slowenska spolka.
Kontakt Sava - Goodyear Dunlop Tires Polska Sp. z o.o.
Kontakt Dębica - Firma Oponiarska Dębica S.A.
>> Dębica są wytwarzane również w fabrykach w innych krajach.
>
> No wlasnie - cos mi sie widzi ze zarzad europejskiego GY robi co chce,
Ciekawe - co to znaczy robi co chce?
> a zarzad polskiej firmy dba o interesy glownego akcjonariusza :-)
> W przyzwoity sposob, ale jednak glownego.
W interesie firmy jak i głównego akcjonariusza (a nie właściciela, jak
w Sava) jest sprzedaż i zyski. Jakie marki będą schodziły z linii to
w zasadzie kwestie czysto ekonomiczne.
Następne wpisy z tego wątku
- 30.11.13 14:40 Artur Maśląg
- 30.11.13 15:33 Maciek
- 30.11.13 16:14 Artur Maśląg
- 30.11.13 16:57 Maciek
- 30.11.13 17:17 Artur Maśląg
- 30.11.13 19:26 Marcin N
- 30.11.13 22:17 J.F.
- 01.12.13 15:11 Trybun
- 02.12.13 13:21 Ergie
- 09.12.13 15:18 Marek
- 09.12.13 16:51 Marek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Modulacja FM
- Chińczycy już ZAREAGOWALI!!!! Klamki zewnętrzne w samochodzie MAJĄ BYĆ KLAMKAMI
- Giełdy samochodowe
- #Motodziennik 358 - Czy ELEKTRYKI są jak AZBEST? Wyniki badań
- Dieta dla prątkowców
- Re: Leżakujące SSD gubią po roku dane
- Taką elektromobilność należy promować i wspomagać
- #motodziennik 356 - 3.0TDI wraca, Tesla z PRZYCISKAMI, Fiat 500 z ceną, OPŁATA DROGOWA od ELEKTRYKÓW
- DRL tylne
- tankuj na MOL
- konpederacki debil o fotelikach
- Elektryki to jednak smrody
- musimy kupować 25% elektryków czyli MILION samochodów co roku. Jak nie to będzie KARA ;[)
- i znowu JEBNIĘTE POMYSŁY wyznawców religii klimatycznej
- Piraci bezkarni, a zwykli ludzie płacą. Kto chce zarobić na polskich kierowcach?
Najnowsze wątki
- 2025-12-12 Warszawa => Dynamics 365 Commerce/POS Developer <=
- 2025-12-12 Wrocław => React Developer with knowledge of C++ <=
- 2025-12-12 Białystok => Programista React ze znajomością C++ <=
- 2025-12-12 Warszawa => Microsoft Dynamics 365 Finance Consultant <=
- 2025-12-11 To już efekt Żurka czy coś jeszcze GORSZEGO?
- 2025-12-11 Policjanci w mieście Łodzi zmierzą ci prędkość z błędem mniejszym niż producent w laboratorium :-)
- 2025-12-11 Warszawa => Senior Java Developer <=
- 2025-12-11 Kolejny prezent
- 2025-12-10 hameryka
- 2025-12-10 Tak im zależy na wlasnym kraju. :-(
- 2025-12-10 Czy "hipoteka przymusowa" podpada (powinna podpadać) pod ochronę immunitetem poselskim? [Ziobro]
- 2025-12-10 Żurek po raz kolejny wykazał jaki poziom reprezentuje
- 2025-12-10 Gdańsk => Microsoft Dynamics AX/365 SCM Consultant - Service & Suppor
- 2025-12-10 Rzeszów => Konsultant ERP Microsoft Dynamics 365 Commerce <=
- 2025-12-10 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f




2035 rok coraz mniej realny? Europa traci tempo w wyścigu o elektromobilność