  • Data: 2023-03-16 11:05:19
    Temat: Re: [ot] Tłumaczenie srt
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 16/03/2023 10:52, ąćęłńóśźż wrote:
    > Kupujesz masówkę.

    Tak, m.in. tą masówką są specjalistyczne układy scalone, proszki
    niedostępne w hipermarketach, bielizna utkana przez pająki przy świetle
    łukowym, itd itp. Ogólnie kupuje różne rzeczy. Dam przykład: stosowane
    śrubunki 1" znalazłem w kilkunastu odmianach na allegro i ani jednego w
    hipermarketach i hutowniach z armaturą w okolicy. Na pytanie czy "maja
    takie śrubunek" mówili że pierwsze widzą, a woda się lała i traciłem
    czas. Innymi słowy są przykłady w dowolną stronę, jeśli chcesz udowodnić
    jakąkolwiek tezę. Należy korzystać z allegro, sklepów interentowych i
    sklepów stacjonarnych bilansując i optymalizując.

    > Są towary, które ma 1-2 firmy w Polsce. I z tego 0-1 wystawia na
    > aledrogo (czasem po to, żebyś trafił do ich sklepu z niższą ceną).

    Zgadza się, ale wyobraź sobie, że używanie allegro to nie pułapka.
    Zawsze mogę iść do sklepu po pieruszkę czy Ferrari. Nie ma przymusu
    używania. Używam, bo znajduje tam, bo oszczędzam czas na bieganie po
    sklepach, gdzie "masowych towarów" nie mają.

    > BTW potrzebuję pilota do tunera TV.

    Brzmi jak znakomite zadanie dla uniwersalnego.

    Ba. Brzmi jak znakomita wymówka do pozbycia się dekodera i przejscie na
    telewizją internetową, rzucaną z telefonu na tv przez jakiegoś chromecasta.

    > (może lepiej odnowić model tunera?).

    Nie. Lepiej oglądać online. Obecnie używanie do tego tunera jest lekko
    legacy.