  • Data: 2012-08-01 07:20:13
    Temat: Re: p?atne autostrady... A1 do gda?ska
    Od: megrims <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-07-30 22:01, Marek Dyjor pisze:
    > Właśnie mi dzisiaj znajomi powiedzieli jak to za przejazd osobówką z
    > lekką przyczepą kempingową zapłacili ok 70 zeta...
    >
    > Patrzę na cennik i top jest kompletnie kretyńska kalkulacja...
    >
    > za motor osobówkę czy furgonetkę zapłącisz 29.90 ale już jak jedziesz z
    > przyczepką to bulisz jak za tira :)
    >
    > Co za kurestwo...
    >

    > pomijajac ze za motor to sie chyab powinno mniej płacić niż za osobowego.

    Ktoś założył, że jak masz bliźniaka albo przyczepkę to robisz
    to zarobkowo. Czyli wrzucisz w koszty. Stać cię.

    To tak samo jaka jest różnica w oprocentowaniu kredytów gdy
    bierzesz hipoteczny na cele mieszkaniowe, czy inwestycyjny
    na firmę. Tam rata kredytu przy takiej samej kwocie i okresie
    spłaty może być kilka razy wyższa.

    To chyba wyjaśnia to kurestwo.

    --
    www.pobralem.pl