  • Data: 2019-06-26 23:04:47
    Temat: Re: pierwszenstwo pieszego
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 26 czerwca 2019 12:54:41 UTC-5 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Chujowo napisano. Trzeba przerredagowac. Np
    > "Pieszemu nie wolno wchodzic bezposrednio przed jadacy pojazd nawet na
    > przejsciu.
    > Pieszy ktory juz znajduje sie na przejsciu ma pierwszenstwo"

    Nadal jest kiepsko. Wskocze pod kola jak auto bedzie 2m od przejscia.
    Mam pierwszenstwo? Mam.
    A ze przed chwila je zlamalem? No i co? Ja zaplace za uszkodzona maske w aucie a
    kierowce do wiezienia bo mnie przejechal.

    Do kitu takie prawo. Jakby go nie bylo to bylo by tak samo kiepsko. Wiec po co one?

    Jak to naprawic?
    Nie da sie. Znaczy sie da ale albo jedna grupa bedzie miala przekichane albo druga.
    Zadbac o obie naraz tak zeby to mialo rece i nogi sie nie da. Zawsze bedzie tak ze w
    jakiejs sytuacji przepisy beda niezyciowe.

    Co najwiecej pomoze? Kultura. Ale i ona nie uczyni cudu.