    Subject: Re: pierwszenstwo pieszego
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <qf1vat$rn1$1@dont-email.me> <n...@4...com>
    <5d1a2b31$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d1a2e24$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Mon, 1 Jul 2019 21:28:39 +0200

    W dniu 01.07.2019 o 17:58, J.F. pisze:

    > Ze swiatlami

    No i ok. Zwłaszcza, że wolno łazić na czerownym.

    > Ale nie maja wtedy tej ochrony co u nas.

    Ale kiedy chodzi właśnie o to, że u nas nie mają w praktyce żadnej
    ochrony. Jeśli nawet tylko co szósty kierowca wyznaje zasadę
    "pierwszeństwo pierszeństwem, ale skoro jebłem to wtargnął, zresztą kto
    to widział, żeby fura przed kmiotem stawała" to masz równie dobrą
    ochronę jaK przy grze w rosyjską ruletkę.

    > Nie takie calkiem normalne, bo jednak nie pierwszenstwo, tylko umozliwic
    > przejscie, erkennbar.

    Idz tłumacz przed niemieckim sadem, że to nie normalne pierwszeństwo
    tylko pojebane i dlatego gościa zdjąłeś, to zobaczysz jakie to
    pierwszeństwo.

    > No to wprowadzmy tak samo, jak tych przejsc bedzie niewielka ilosc, to
    > ja to zniose :-)

    To wprowadzajcie.

    --
    Shrek