    From: Clo <v...@v...ww>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: play gmail nokia
    Date: Sun, 05 Apr 2009 11:01:13 +0200

    TZ pisze:
    > Cześć Clo !
    >
    > W niedzielę, 5 kwietnia 2009, o godz. 00:54:50, napisałeś na temat: "play
    > gmail nokia"
    > Clo v...@v...ww, news:gr8p15$or0$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > Może Nokia E-Mail Configuration Tool
    > http://www.nokia.com.pl/nokia/pomoc/oprogramowanie/z
    aawansowane/id75924.html

    nie ma ustawien dla playa a jak wybiore przykladowo plusa to z kontem
    gmail to "Wybrano dostawcę usług e-mail niezgodnego z telefonem." ;(
    sorry ze tak marudze ale mam k800 a tu nagle nokia i odrazu widze ze to
    gowno za przeproszeniem gdzie nie mozna portu do pop3 ustawic :(
    wszytskie nokie sa takie wadliwe? Allbo zeby zadna aplikacja nie mogla
    wlaczyc sobie netu oprocz domyslnej przegladarki no paranoja