    From: "P_ablo" <o...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: poczekamy i zaglosujemy :)
    Date: Wed, 17 Mar 2010 23:04:59 +0100

    news:hnrgbm$i6t$1@inews.gazeta.pl...

    > Na pewno koncerny samochodowe, bo wzrosną pokrywane przez nich koszty
    > obsługi gwarancyjnej aut.

    Moga tylko zyskac, jesli wezmie sie pod uwage, ze nie bedzie mozna zrobic
    przegladu gwarancyjnego poza ASO. Cena czesci dla koncernu jest taka sama,
    to koncern sprzedaje ja znacznie drozej z odpowiednim znaczkiem. Czesto
    zamiennik i "oryginal" jest produkowany na tej samej tasmie...

    > Również producenci zamienników,

    Bardziej posrednicy dystrybuujacy zamienniki.

    > oraz niezależne serwisy, gdyż odejdzie od nich część klientów.

    I tutaj racja - jesli nie bedzie mozna zrobic przegladu bez ASO nie tracac
    gwarancji, to ci straca najwiecej.

    > Najwyraźniej sie pogubiłeś - to co najważniejsze zostało podkreślone.

    Zapomniales jeszcze o tym, ze niezalezne warsztaty nie beda mialy tak
    szerokiego dostepu do istotnych danych technicznych czesto potrzebnych przy
    naprawach.

    --
    Picasso