  • Data: 2018-09-04 15:19:04
    Temat: Re: polesingowiec do grania
    Od: "zhbick" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > NIe wiem jak teraz jest z grami chodzi mi o to czy trzeba co trzy lata
    > kupować komputer żeby dało się grać w nowe gry.

    Hmm... Mniej więcej tak właśnie robię :)

    Dwa lata temu kupiłem używane i5, 16GB RAM, GTX1060 i SSD nie przekraczając
    zakładanego budżetu (1,5k PLN) i wykorzystując tyle części z poprzedniego
    zestawu, ile się dało. Na moje potrzeby spokojnie przez najbliższe dwa, trzy
    lata wystarczy. Wychodzi, że ta zabawa kosztuje mnie mniej więcej 1 złotówkę
    dziennie.

    Komputer "na długie lata" kupiłem w życiu raz. Ów zestaw za chore pieniądze
    (na Pentium MMX) musiałem zmienić po roku, żeby móc w miarę komfortowo
    korzystać wówczas z komputera.