  • 21. Data: 2006-09-02 09:01:33
    Temat: Re: polpak sie pozbył DSLowców!
    Od: Szymon Dowkontt <s...@v...com.pl>

    Hello

    TLZ wrote:

    > Mylisz się! 9330 i 1-2-3 na klawiszurze!

    Nie bardzo. W czwartek miałem awarię i oczywiście zadzwoniłem na 9330, a tam
    miły Pan mi powiedział, że w systemie jest zapisane, że ten DSL jest
    obsługiwany na 9393 i abym tam zadzwonił zamiast do niego. Zdziwiło mnie to
    tym bardziej, że właścicielem/abonentem i linii i usługi jest firma.

    Szymon

  • 22. Data: 2006-09-02 11:42:15
    Od: TLZ <t...@w...info.com.pl>

> [...]
    > obsługiwany na 9393 i abym tam zadzwonił zamiast do niego. Zdziwiło mnie to
    > tym bardziej, że właścicielem/abonentem i linii i usługi jest firma.

    Ciekawostka, tydzień temu zgłaszałem 50% CIR na szczecińskim ru1, na
    9330, we wtorek TEZ dzwoniłem na 9330 żeby się dowiedziec co z tym
    zgłoszeniem. Przyjęto porawkę... Osoba fizyczna, nie DG :P

    --
    TLZ.| http://rtfm.killfile.pl/#wybierz

  • 23. Data: 2006-09-02 11:51:28
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Szymon Dowkontt <s...@v...com.pl> wrote:

> [...]
    > obsługiwany na 9393 i abym tam zadzwonił zamiast do niego. Zdziwiło mnie to
    > tym bardziej, że właścicielem/abonentem i linii i usługi jest firma.

    9330 obsluguje klientow biznesowych w rozumieniu TP (poznac po numerze
    ewidencyjnym na kazdej fakturze, jesli zaczyna sie od 880 lub 881 to
    jest obslugiwany przez 9330, jesli zaczyna sie od czegos innego to 9393).
    Ale slyszalem, ze awarie DSLi przyjmuje 9330 nie tylko dla duzych firm.

    a.

  • 24. Data: 2006-09-08 17:19:56
    Od: Szymon Dowkontt <s...@v...com.pl>

    Hello

    TLZ wrote:

    > Ciekawostka, tydzień temu zgłaszałem 50% CIR na szczecińskim ru1, na
    > 9330, we wtorek TEZ dzwoniłem na 9330 żeby się dowiedziec co z tym
    > zgłoszeniem. Przyjęto porawkę... Osoba fizyczna, nie DG :P

    Cóż, jakość obsługi na 9393 jest wyraźnie "inna". Po pierwszym zgłoszeniu
    przez 4 dni (2 robocze - prawie 2,8 dnia roboczego ;) ) nie stało się nic.
    Zrobili pomiary lub nawet nie (konsultant od razu powiedział że parametry
    linii są OK) i pewno stwierdzili że może samo się naprawi. Po drugim
    telefonie zarządzili wymianę modemu, na którą czekałem 2 dni (w zasadzie 3
    - drugiego dnia serwisant przyszedł wcześniej o tym nie uprzedzając i był
    zdziwiony, że nikt nie czekał i go nie wpuścił). Ani w jednym przypadku,
    ani w drugim nie oddzwonili, aby dowiedzieć się czy uszkodzenie zostało
    usunięte. Do tego pokwitowanie odbioru nowego modemu było napisane
    odręcznie chyba na papierze śniadaniowym...
    Wygląda na to, że Klienci obsługiwani na 9393 powinni mieć dużą zniżkę za
    "inne" wsparcie techniczne ;)))))))

    W każdym razie w przyszłym tygodniu będę usiłował dowiedzieć się co zrobić,
    aby być obsługiwanym na 9330 (mam nadzieję, że tam nadal jest nieźle).

    Szymon