  • Data: 2010-02-14 08:12:56
    Temat: Re: pomocy - co to za auto? Zwyciężca
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hl79au$sv5$1@inews.gazeta.pl...

    > Czy ktoś ma pomysł co to za samochód?

    to chyba jednak byla MR2. Czyli nie Honda, a Toyota.
    Oczywiście ten model http://pl.wikipedia.org/wiki/Toyota_MR2 choć jak patrze
    teraz to następny jest fajniejszy ;-)
    Dzieki chłopaki za podpowedz.

    Troche to były inne czasy, choć w sumie nie aż tak odległe, bo bylo to
    jakies 15 lat tamu. Jak na motoryzacje widac, moze to być już kawał czasu
    ;-)
    Wtedy to auto to był dla mnie mega kosmos. W dzisiejszych czasach trudno
    znaleźć coś co nas az tak zafascynuje :D
    Jechalem tym, a jeszcze nie mialem prawa jazdy i daleko mi bylo do tego ;-)
    i myslalem sobie, ze taki wózek to jest szczyt marzeń ;-)

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE