  • 1. Data: 2009-07-21 21:14:03
    Temat: pomocy szukam filmiku z suszarką ;-)
    Od: kosinsky <k...@o...pl>

    Witam serdecznie PRECLE :-)
    Mam wielką prośbę, poszukuje przezabawnego filmiku z starszym łysawym
    gościem w ubikacji który to odpalił suszarkę i "poczuł wiatr we
    włosach". filmik powala, fantastyczny poprawiacz humoru. Tyle że
    kiedyś dostałem linka ale zmieniłem kompa i teraz za cholerę nie mogę
    go znaleźć.
    Prosze dajcie namiar gdzie go zobacze a może ktoś ma na kompie.

    Z góry dzięki
    Pozdrówka
    Kosinsky

  • 2. Data: 2009-07-21 21:47:36
    Temat: Re: pomocy szukam filmiku z suszarką ;-)
    Od: "Darek F." <f...@w...pl>

    Użytkownik "kosinsky" napisał

    >Prosze dajcie namiar gdzie go zobacze a może ktoś ma na kompie.

    Czyzby to http://www.youtube.com/watch?v=QC87k_gJ6zk ?

    Pozdrawiam
    Darek F., B-stok
    B12 '01

  • 3. Data: 2009-07-22 15:10:40
    Od: kosinsky <k...@o...pl>

    On 21 Lip, 23:47, "Darek F." <f...@w...pl> wrote:

    > Czyzby tohttp://www.youtube.com/watch?v=QC87k_gJ6zk?

    DZIĘKI !!!!
    Wielkie i piękne !!!
    O to chodziło MISTRZ :-) :-)

    Pozdrawiam
    Kosinsky

  • 4. Data: 2009-07-23 07:30:42
    Od: Ditron <d...@w...pl>

    On 21 Lip, 23:14, kosinsky <k...@o...pl> wrote:
    > Witam serdecznie PRECLE   :-)
    > poszukuje filmiku z starszym łysawym
    > gościem w ubikacji

    dobrze trafiles - tu kazdy 3ma w ulubionych filmiki o starszych
    gościch w ubikacji
    :))