  • Data: 2012-04-17 11:59:04
    Temat: Re: pompowany kask (atrapa)
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 16.04.2012 Heniek <d...@b...pl> napisał/a:

    > Ja się podczepię pod temat i przy okazji spytam, gdzie można kupić kultową
    > już linkę stalową do łączenia szyi kierownika z kierą. Przyda się do tego
    > kompletu i też niewiele miejsca zajmuje.
    > Pozdrawiam!

    Bez sensu kupować jak można tę od hamulca, zaadoptować. Tym łatwiej że
    do kierownicy jest fachowo fabrycznie przytwierdzona.
    Jak kto ma nowoczesne hydrauliczne, to takie w oplocie też się nadadzą,
    można je estetycznie połączyć odpowiednimi końcówkami.

    A jak kto ma gumowe, to jest sam sobie winien.

    --
    kakmaratgmaildotcom