  • 11. Data: 2012-09-11 08:48:22
    Temat: Re: poznań - paryż
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Tomasz Gorbaczuk nabazgrał(a):

    > Na kilka "Etapów" i "F1" - stwierdzam, że sieć Etap zdecydywanie lepsza
    > - ceny w zasadzie te same. Jeśli ma być taniej to lepiej "pod" Paryżem

    Sieć jest ta sama tylko standard różny:

    http://www.accor.com/en/press/brand-portfolio.html

  • 12. Data: 2012-09-11 09:55:39
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dnia 10-09-2012 o 23:24:27 Cavallino <c...@k...pl>
    napisał(a):

    > Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    > Bez dwóch zdań, ale droższa.

    Teraz sprawdziłem - faktycznie trochę drożej. Płaciłem w tym roku 38 EUR
    za pokoik z łazienką (ETAP) i 26 EUR za pokoik z umywalką (F1) - oba
    hotele rezerwowane 2-3 tygodnie wcześniej przez net.

    TG

  • 13. Data: 2012-09-11 10:52:45
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Tomasz Gorbaczuk nabazgrał(a):

    > za pokoik z łazienką (ETAP) i 26 EUR za pokoik z umywalką (F1) - oba

    To zadrożały :) ostatnio jak płaciłem za F1 to było chyba 21 EUR :)

  • 14. Data: 2012-09-11 12:12:18
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "Przemysław Backiel" <p...@b...NIE.com.pl>
    schrieb im Newsbeitrag news:k2k7sc$qma$1@news.telbank.pl...
    > Witam,
    >
    > jak najlepiej z poznania dojechać do paryża?
    >
    > jak kosztują autostrady w Francji? jak to wyglada? bramki czy winietki
    >
    > zna ktoś srawdzony, fajny, nie drogi hotel w paryżu :) ?

    Jak sie nie boisz Etapu czy F1, to polecam jednak Etap, bo w F1 są łazienki
    na korytarzu. Polecam ci konkretnie jeden hotel, trzy razy w nim nocowałem.
    Zaleta - pod hotelem jest parking. Hotel bezpośrednio przy Periferic, do
    metra 5 minut piechotą.
    http://www.hotelformule1.com/de/hotel-2597-ibis-budg
    et-paris-porte-de-montmartre-ex-etap-hotel/index.sht
    ml

    Zmienili mu nazwę, ale to jest ex Etap. Obok jest F1.

  • 15. Data: 2012-09-11 12:23:47
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dnia 11-09-2012 o 10:52:45 Chris <c...@s...pl> napisał(a):

    > Tomasz Gorbaczuk nabazgrał(a):

    > To zadrożały :) ostatnio jak płaciłem za F1 to było chyba 21 EUR :)

    Cena mocno zleży od czasu (wyprzedzenia) rezerwacji, gdy rezerwowałem z 3
    miesięcznym wyprzedzeniem miałem pokój za 22 EUR (w tym roku), 2 tygodnie
    - 26 EUR. Na miejscu na hotelu był baner z info, że wolne pokoje już od 35
    EUR :-). Ceny oczywiście dotyczą tego samego hotelu. Ceny w obrębie jednej
    marki różnią się też znacznie w zalezności od lokalizacji - najtańsze są
    100m od zjazdu z autostrady - na zadupiu - dużo droższe (chociaż o tym
    samym poziomie) na przedmieściach miast lub w samych miastach.

    TG

  • 16. Data: 2012-09-11 13:02:53
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

> [...]

    > lokalizacji - najtańsze są 100m od zjazdu z autostrady - na zadupiu -
    > dużo droższe (chociaż o tym samym poziomie) na przedmieściach miast

    Wiem ... najtaniej zawsze miałem pod Berlinem, cena podobna była też w
    Amsterdamie a dokładnie gdzieś 30min jazdy autobusem od centrum (dworca).
    Najdoroższy był (chyba Ibis) w Koloni zaraz przy katedrze nad dworcem
    kolejowym ale tam tylko na 1 noc byłem w trasie do Hockenheim. Ja też
    rezerwowałem zawsze sporo wcześniej, raz tylko się nadziałem właśnie na
    Kolonię bo F1 był na ulicy: XXXX Koln/Lichtenstein (czy jakoś tak) i okazało
    się na miejscu że w Koloni na tej ulicy jest jakiś skład budowlany i nawet
    Niemcy niue wiedzieli o co biega, dopiero jakiś jeden się domyślił że to nie
    w Koloni tylko pod Kolonią właśnie w tym Lichcośtam (nie pamiętam teraz) ale
    że było już póżnawo a ja i tak na jedną noc to pojechałem do centrum i tam
    już Ibis, przynajmniej miałem 100m do katedry i mogłem pół nocy połazić i
    pozwiedzać :)

  • 17. Data: 2012-09-11 18:09:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Chris" <c...@s...pl> napisał w wiadomości grup
    > Tomasz Gorbaczuk nabazgrał(a):

    > To zadrożały :) ostatnio jak płaciłem za F1 to było chyba 21 EUR :)

    W Paryżu czy na prowincji?

  • 18. Data: 2012-09-11 18:10:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Andy Niwinski" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:k2n2qh$tf6$...@n...versatel.de...

    > Jak sie nie boisz Etapu czy F1

    A czemu miałby się bać Etapu?
    Stosunek jakości do ceny na nie do pobicia, tylko brak klimy może go
    dyskwalifikować w pewnych okresach.

  • 19. Data: 2012-09-12 08:49:48
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Cavallino nabazgrał(a):

    > Użytkownik "Chris" <c...@s...pl> napisał w wiadomości grup
    > W Paryżu czy na prowincji?

    W Amsterdamie :)

    W Paryżu byłem 3 tygodnie pod namiotem :) polecam full wypas, do metra ok
    1-2km a potem jeździsz gdzie chcesz.

  • 20. Data: 2012-09-12 13:58:44
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "Cavallino" <c...@k...pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
    >
    > A czemu miałby się bać Etapu?
    > Stosunek jakości do ceny na nie do pobicia, tylko brak klimy może go

    Każdy Etap w Paryżu ma klimę.