  • 1. Data: 2024-01-20 12:14:01
    Temat: praca z debilami
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Jak być może pamiętacie pracuję na produkcji elektroniki plus elektro
    montaż styczniki itp. Przychodzi do mnie "inżynier" z pontonu i mówi,
    że szuka karty pamięci. Wszyscy monterzy szukamy tej karty CF bo
    magazyn pewnie wydał.

    Przychodzi za jakiś czas i mówi o znalazłem!
    i wskazuje palcem na dysk ssd mSATA. Patrzcie tu leży.

    Jakie są wasze doświadczenia. Jak obchodzić się z debilem-przyjacielem
    królika żeby nie obrazić a jednocześnie pokazać żeby nie uczył ojca
    dzieci robić?

    Kupić drogi samochód? Kupić Ajfona pro?
    Nosić koszulke zawszę daje negatywny feedback?

    --
    Piter

    #jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne

  • 2. Data: 2024-01-20 12:48:32
    Temat: Re: praca z debilami
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 20.01.2024 o 12:14, PiteR pisze:
> [...]
    >
    > Jakie są wasze doświadczenia. Jak obchodzić się z debilem-przyjacielem
    > królika żeby nie obrazić a jednocześnie pokazać żeby nie uczył ojca

    Wysłać go do sklepu po grzęściuchy do bulgotnicy :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 3. Data: 2024-01-20 16:42:53
    Od: titanus <t...@g...kom>

> [...]
    > dzieci robić?
    >
    > Kupić drogi samochód? Kupić Ajfona pro?
    > Nosić koszulke zawszę daje negatywny feedback?

    ...myślę, że lepszy będzie impulsator udarowy z naprowadzaniem optycznym
    - i niech go użyje na sobie :D

    --
    Pozdrawiam - titanus

  • 4. Data: 2024-01-20 18:00:28
    Od: Ghost <g...@h...net>

    W dniu 20.01.2024 o 12:14, PiteR pisze:
    > Jak być może pamiętacie pracuję na produkcji elektroniki plus elektro
    > montaż styczniki itp. Przychodzi do mnie "inżynier" z pontonu i mówi,
    > że szuka karty pamięci.

    znaczy powiedzial po polsku "karta pamieci"?

  • 5. Data: 2024-01-20 20:15:19
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Jakie są wasze doświadczenia. Jak obchodzić się z debilem-przyjacielem

    Ja od 30 lat stosuję taką metodę, żeby tym "królikiem" być samemu.
    Wtedy jedna osobą, która może utrudniać życie jest klient :)
    A tego można zawsze zignorować, wyrzucić, zastrzelić i zakopać w
    lesie... Jest sporo rozwiązań.

  • 6. Data: 2024-01-20 21:18:27
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:uogu7d$o7or$1@paganini.bofh.team>
    user Ghost pisze tak:

    > znaczy powiedzial po polsku "karta pamieci"?

    Peter do you know where is memory card for this rack?

    Używamy jeszcze w pracy czasem CF, sim do modemu i dyski ssd mSATA i M2

    Jeśli chodzi o SIM kartę i trzy kluczyki do szafy sterowniczej to przy
    świadkach sprawdzamy dostawę i paranoicznie chowamy je do worka
    przyszywamy trytytkami, żeby nie wysłuchiwać potem niarczenia.

    W sumie to gościu nie powinien nic sobie pożyczać tylko pobrać od
    magazyniera.

  • 7. Data: 2024-01-20 21:24:43
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:uoh64e$26pap$1@news.icm.edu.pl>
    user sundayman pisze tak:

    > Ja od 30 lat stosuję taką metodę, żeby tym "królikiem" być samemu.
    > Wtedy jedna osobą, która może utrudniać życie jest klient :)

    o totoo dobre rozwiązanie :)

  • 8. Data: 2024-01-20 21:25:57
    Od: Ghost <g...@h...net>

    W dniu 20.01.2024 o 21:18, PiteR pisze:
    > in <news:uogu7d$o7or$1@paganini.bofh.team>

    > Peter do you know where is memory card for this rack?
    >
    > Używamy jeszcze w pracy czasem CF, sim do modemu i dyski ssd mSATA i M2

    Ale uzywacie w tym samym racku tych CF?

  • 9. Data: 2024-01-23 03:21:16
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    PiteR <e...@f...pl> wrote:

    > Jakie są wasze doświadczenia. Jak obchodzić się z debilem-przyjacielem
    > królika żeby nie obrazić a jednocześnie pokazać żeby nie uczył ojca
    > dzieci robić?

    Zależy czy go lubię czy nie. Jak go lubię to mu ułatwiam. Jak go nie lubię
    to robię wszystko "by the book".

    --
    Jeż chciał bardzo iść na dziwki, ale się wstydził iść sam, wiec poprosił
    zająca (playboya), aby go zaprowadził do burdelu. Wiec idą aż tu nagle

  • 10. Data: 2024-01-25 04:03:27
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:e599f1b8-d954-42a7-8396-572fea2e5d36@hootervil
    le.invalid>
    user Arnold Ziffel pisze tak:

    > Zależy czy go lubię czy nie.

    Znaczy się czy lubisz debila czy nie?
    Bo ja żadnych debili nie lubię. Tego szczególnie nie lubię bo to
    narwany psychol. To widać po zachowaniu.

    Kariera od zera do bohatera. Bo lubi pierdolić głodne kawałki.
    Zera przyciągneły zera. Nygus jak skurwysyn.