-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
s.nask.org.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: [press] Czy droga z Wrocławia do Poznania będzie niebezpieczna
Date: Mon, 1 Feb 2010 11:34:05 -0600
Organization: http://onet.pl
Lines: 35
Message-ID: <h...@p...onet.pl>
References: <hbzvqt2yh20t$.1e1jli0gg8mgg$.dlg@40tude.net>
<h...@p...onet.pl>
<1...@4...net>
Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
NNTP-Posting-Host: gw.petrovend.com
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1265045919 1632 204.248.56.195 (1 Feb 2010 17:38:39 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 1 Feb 2010 17:38:39 +0000 (UTC)
X-Posting-Agent: Hamster/1.3.13.0
In-Reply-To: <1...@4...net>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2251728
[ ukryj nagłówki ]"BorysPogoreło" <b...@p...edu.leszno> wrote in message
news:1syt3mkd0evci.15a4hawysjopl.dlg@40tude.net...
> Dnia Mon, 1 Feb 2010 10:56:41 -0600, Pszemol napisał(a):
>
>>> W zamian zaleca przekrój 2+1, czyli
>>> dwa pasy w jednym kierunku i jeden w przeciwnym.
>>
>> Ma ktoś obrazek jak to miałoby wyglądać?
>> Bo ciężko mi to sobie wyobrazić?
>
> http://www.dk16-elk-augustow.pl/userfiles/image/2plu
s1.jpg
A to dosyć dziwne... czemu np. jadąc do Zakopanego miałbym
mieć fajnie, bo autobusy łatwo wyprzedzę lewym pasem ale
już powrót miałby być katastrofą, bo tylko jeden pas będzie???
Skąd taki brak symetrii i czemu to ma niby służyć?
>> Poza tym, droga główna, taka pomiędzy miastami,
>> powinna mieć moim zdaniem co najmniej 4 pasy:
>> czyli 2 pasy do ruchu w każdą stronę...
>
> Docelowo tam będzie równoległa S5. Ale do tego czasu trzeba tłuc się DK5.
Problem z autostradami jest taki, że bardzo drogo kosztują...
Wymagają ślimakowych, bezkolizyjnych skrzyżowań.
Wymagają biegnących równolegle dróg lokalnych, itp, itd.
Czemu nie zrobić drogi 4 pasowej która nie jest autostradą?
Wiadomo, że będzie kosztować więcej niż 2 pasowa, bo i lądu
więcej trzeba wykupić i materiałów zużyć więcej, ale znowu
autostrady wszędzie być nie może i nie trzeba (po co np.
autostrada z Krakowa do Zakopca?) i wystraczyłaby taka droga
4 pasowa z poszerzeniami na 5 pasów przy skrzyżowaniach
z "wysepkami" w środku do bezpiecznego skrętu w lewo bez
pośpiechu.
Następne wpisy z tego wątku
- 01.02.10 18:41 Cavallino
- 01.02.10 18:52 J.F.
- 01.02.10 19:19 J.F.
- 01.02.10 19:31 Michal Jankowski
- 01.02.10 19:41 Borys Pogoreło
- 01.02.10 19:57 Pszemol
- 01.02.10 20:05 Pszemol
- 01.02.10 20:06 Pszemol
- 01.02.10 20:25 Pawel O'Pajak
- 01.02.10 20:52 J.F.
- 01.02.10 20:55 J.F.
- 01.02.10 21:01 J.F.
- 01.02.10 21:08 Cavallino
- 01.02.10 21:09 Cavallino
- 01.02.10 21:23 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- dziękuję nie tankuję
- Bo konie to ...
- narząd nieużywany zanika
- Czy można zaparkować w tym miejscu?
- czy grad zbił wam szybę?
- Co dalej z Izerą...
- Nowe samochody są RAKOTWÓRCZE tylko nikt tego nie chce głośno powiedzieć
- czy zabioro mu auto?
- Chińczyki mają dość czekania na tuska i te jego UROJONE audyty
- coraz trudniejsze rozmowy o OC
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
Najnowsze wątki
- 2024-06-04 Kraków => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-06-04 Re: Mało? Dużo?
- 2024-06-04 Re: Mało? Dużo?
- 2024-06-03 dziękuję nie tankuję
- 2024-06-03 Bo konie to ...
- 2024-06-03 narząd nieużywany zanika
- 2024-06-02 Restart PC-ta
- 2024-06-03 polskie miasta są małe
- 2024-06-04 Wrocław => Senior React Native Developer <=
- 2024-06-04 Warszawa => Sales Executive <=
- 2024-06-04 Białystok => ERP Implementer <=
- 2024-06-03 Zielona Góra => Engineer R&D Mechanic <=
- 2024-06-03 Kielce => UX/UI Designer <=
- 2024-06-03 Białystok => Inżynier DevOps Conexa First (Kontraktor) <=
- 2024-06-03 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=