    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: printf i wielozadaniowosc (MicroC/OS-II)
    Date: Wed, 30 Sep 2009 16:15:57 -0500

    "Jerry1111" <j...@w...pl.pl.wp> wrote in message
    news:ha0f1t$cf0$1@news.onet.pl...

    > Kurcze, nie widze tego. Ale nie widze tez swojej odpowiedzi z wczoraj -
    > ciekawe czemu.

    A ja widzę obie :-)
    news:h9vede$eis$1@inews.gazeta.pl jest tutaj:
    http://groups.google.com/group/pl.misc.elektronika/b
    rowse_thread/thread/69dec27c4f4b27e1/d16af0ab629ffa6
    3?hl=en&q=
    Inny wątek bo Jan nie umie sobie poradzić ze swoim komputerem.

    A Twoja wczorajsza news:h9tsp1$pfi$1@news.onet.pl jest tutaj:
    http://groups.google.com/group/pl.comp.programming/m
    sg/fdb55229b48bd73f?hl=en

    > Bylo o tym w ksiazce, ale kniga w robocie.

    > Zaciekawilo mnie (bo ja wiem ze Nios czasem przerywa sobie printfy - mi to
    > nie przeszkadza) czemu tak sie dzieje. Popatrzylem na zrodla drivera uart
    > w Nios 9.0 i tam nie ma OSIntExit pod koniec altera_avalon_uart_rxirq().

    rxirq() wołane jest z ogólnego handlera przerwania od portu
    szeregowego gdzie jest sprawdzany status register i wywoływane
    są poszczególne procedury skoku do txirq lub rxirq().

    > ;-)
    > Jak Ci sie chce to przesledz krok po kroku co fprintf wyczynia i szukaj
    > podejrzanych miejsc. Z doswiadczenia z wczesniejszych wersji - drivery
    > Altery sa niestety troche dodupne jesli chodzi o RTOS.
    >
    > Aha, ja uzywam fifoed_avalon_uart zamiast oryginala - duzo
    > mniejszy bol glowy.

    No tak chyba trzeba będzie zrobić...

    A tak w ogóle to jak Ty sobie radzisz z obsługą takich debug messages
    z różnych tasków w wielozadaniowym systemie? Masz jakiś fajny
    pomysł który chciałbyś tu sprzedać koledze? ;-) Bo właśnie planuję to
    przerobić i chodzi mi kilka po głowie pomysłów ale żaden mi się
    bardzo nie podoba :-)))) Chcialbym przede wszystkim uniknac alokacji
    dynamicznej pamieci, bo to sie wylozy wczesniej niz pozniej...
    Na razie mam statyczne teksty z messages w kodzie taskow ale wrzucam
    je intensywnie do fprintfa aby wypelnic konkretnymi danymi, wiec
    potem wypadaloby ten strumien gdzies wyslac dalej... Moze sobie
    zrobie jakis fikcyjny port szeregowy ktory zamiast fizycznie znaki
    wysylac bedzie sobie je "kolejkowal" do wyslania przez task #29... hm...