  • Data: 2012-02-21 07:43:35
    Temat: Re: prosty kod sieciowy do gierki
    Od: " " <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    <k...@w...pl> napisał(a):

    > Jeżeli nie potrzebujesz analizować pakietów, to w gniazdach o nich zapomnij
    > i tyle, bez szkody dla programu.
    > Jedynym twoim zmartwieniem to czy send wysłało i recv odebrało odpowiednia
    > ilość danych.
    > Przy dzisiejszych łączach wielkość pakietu nie ma aż tak wielkiego
    znaczenia
    > by się tym przejmować.

    glownie chyba zainteresowalbym sie udp tak ze mowie o udp

    czy nie jest tak ze jesli wysle swoja 'paczke danych'
    i ta podzieli sie na pare pakietow to

    -) nie wiem czy udp sam robi 'skladanie' z pakietow do
    paczki -

    if(NO)
    {
    ja w zadne skladanie recznie nie chce sie bawic
    sklonny jestem wysylac tylko pojedyncze pakiety
    (wiec niedobrze jesli cos mi je moze ciac i wtedy nie
    bedzie dzialac)
    }
    else
    {

    -) bedzie to wolniej bo czas dostarczenia paczki to bedzie
    czas najwolnijszego pakietu

    -) jak jakis sie zgubi to cala paczka nie dojdzie (a
    prawdopodobienstwo tego rosnie z liczba pakietow)
    }