  • Data: 2024-02-28 17:47:51
    Temat: Re: psychoza diesli
    Od: io <i...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.02.2024 o 17:01, J.F pisze:
> [...]
    >>> https://autokult.pl/widzisz-taki-komunikat-chodzi-o-
    to-zeby-zostawic-pieniadze-w-serwisie,69991571023324
    16a

    > Inna sprawa, ze ja mam w Vectrze "low coolant" ... i nie wiem -
    > natychmiast zatrzymywac i sprawdzac, czy spokojnie jechac dalej,
    > doleje sie za 200km ...
    > No chyba, ze jest jakis lepszy komunikat, jak za dużo zniknie, nie
    > wiem.

    A wskaźnik temp masz? To patrz na wskaźnik :-) Jak płynu mi ubyło to
    zaświeciła się chyba czerwona kontrolka i szczęśliwie zauważyłem, że
    temp leci. Litr wody wlał się jak kropla wody do studni :-)