  • Data: 2021-05-11 15:15:27
    Temat: Re: pytanie o njumobile
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11.05.2021 13:06, Monika Głowacka wrote:
    > Mam pytanie, czy ofercie trio jeśli dwa pozostałe numery do nikogo nie
    > dzwonią i nie korzystają z internetu, służą tylko do odbierania, to
    > abonament za drugi i trzeci nr jest za 0zł ?

    Nie sądzę - na 99% za każdy dodatkowy numer płacisz 9zł i tylko 9zł.
    Mam nju na dwa numery, które przeniosłem z Virgin jak się okazało, że
    roaming danych wygląda tam trochę inaczej niż mi sie wydawało ;)
    płacę równo 38zł (29+9) miesięcznie za no limit rozmowy/SMS/MMS plus
    teraz już chyba 20GB danych na numer.
    Generalnie jestem zadowolony.

    Pozdrawiam - Mirek