    From: Marek <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: responsywna strona WWW (newbie)
    Date: Mon, 28 Sep 2015 15:54:06 +0200

    W dniu 2015-09-28 o 15:39, Jacek W. pisze:

    > Dzisiejsze telefony mają niejednokrotnie większą rozdzielczość niż
    > monitory stacjonarne.
    > Badanie media size to trochę ślepa uliczka.

    Dlatego napisałem, że "aspect radio" oraz "itp" czasem jest badane. I we
    wspomnianym Allegro nie sposób pozbyć nie nachalnej wersji mobilnej serwisu.

    > Moim
    > zdaniem przy pierwszej wizycie na stronie należałoby zadać pytanie czy
    > używasz palca czy myszki i odpowiednio stylować stronę, a wybór
    > zapamiętać np. w LocalStorage. Co Wy na to?

    Ryzykowne podejście. Local Storage to coś słabo zdefiniowanego jako
    funkcjonalność. Posiada małą pojemność by default, nie wiadomo jak to
    regulować gdyby użytkownik miał ochotę to powiększyć, ciężko to
    podglądać aby odczytać jak mnie szpiegują itp. Jeśli już to cookies. To
    typowe ich zastosowanie.

    BTW - jak wykryć czy stosujemy palec i to zanim strona się załaduje?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek