  • Data: 2014-05-21 07:39:13
    Temat: Re: retusz - miedzy PS, a Inpaint
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "1634Racine" <1...@R...pl> wrote:

    [...]
    > najn. ver 5.6 dziala na xp... Mam to przed nosem.

    Może naprawili problem, bo zgłaszałem - nie chcąc się cofać za
    bardzo do tyłu instalowałem każdą wersję od aktualnego wówczas numeru -
    zrobiłem chyba 5 reinstalacji, aż dotarłem do punktu wyjścia: wersji
    4.2. Bardzo dobrze! :)

    > prosty jest soft, prosty, ale az tak źle to nie dziala, bez
    > przesady...

    Mówię o wersji, którą mam - jak mam coś zrobić, to zaczynam czuć
    takie lekkie zniechęcenie, co jest najlepszym sygnałem, że z programem
    (w mojej wersji) trzeba walczyć.

    Ale warto było się odezwać, bo zaciekawiłeś mnie. :) Po
    pierwszym użyciu nazgłaszałem mnóstwo uwag i może właśnie zostały
    uwzględnione? :))

    > ale gdzie "res..." jest wymalowane w inpant? nie widze... dwa klawisze
    > na krzyz, a nie widze.

    Nie, chodziło mi o PS - pamiętaną nazwę funkcji PS (robiącą to, co
    robi InPaint) lub płatnego plugina do PS (nie wnikałem, bo nie używam
    PS).

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]