  • Data: 2021-09-22 19:35:09
    Temat: Re: rzadki bład w programie w C++
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 22/09/2021 19:24, Robert Magdziarz wrote:
    > Mam pytanie: czy zaobserwowany przeze mnie niedeterminizm błędu (tzn. raz występuje
    raz nie - przy tych samych argumentach i danych wejściowych) może wynikać z błędu
    logicznego w algorytmie?

    Z błędu logicznego mógłby wynikać, gdyby algortym zawierał rand().

    W innym przypadku *raczej* z błedu implementacji.

    Masz gdzieś odczyt niezainicjowanych lub zwolninych wartości. Oczywiście
    nie mam pewności, ale przeczucie.

    A kompilator nie marudzi, że użyte konstrukcje są niebezpieczne?

    Zainteresuj się:

    https://elinux.org/Electric_Fence
    https://duma.sourceforge.io/
    https://en.wikipedia.org/wiki/AddressSanitizer

    Użyj clanga i zobacz czy on się inaczej zachowuje.

    Przetestuj wszystkie poziomy -O, wliczając w to -Os.