    From: K <n...@e...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: samochody, energia, wodór
    Date: Fri, 15 Jan 2021 08:59:23 +0000

    On 14/01/2021 22:07, Myjk wrote:
    > Wed, 13 Jan 2021 17:36:36 +0000, K

    > Mnie też, i była to prawdopodobnie wina zrąbanej instalacji elektrycznej.
    > Zresztą błędnie wykonana instalacja elektryczna to w większości przypadków
    > przyczyna padania sprzętów. Wyciągnij z tego wnioski skoro "przypadkiem"
    > tyle sprzętów ci uklękło.

    Dom ma 10lat w tej chwili. W sierpniu sie przeprowadzamy do nowego i tam
    deweloper daje cala kuchnie wraz ze sprzetem wiec zobaczymy ile tam
    wytrzyma.

    > Już wierzę że pamiętasz jak chodziła wcześniej bez punktu odniesienia.
    > Litości. Idź opowiadać takie bajki dzieciom.

    oczywiscie, ze pamietam bo to sie nie dzialo stopniowo tylko sie stalo
    nagle. Skrecenie na nizsza temperature poprawilo sytuacje ale nie wiem
    na jak dlugo.

    > No to określ w końcu kiedy era postarzania się zaczęła, bo ja słyszę o tym
    > od lat 90 a jednocześnie mam pełnoletnią lodówkę i drugą deko młodszą,
    > która juz dawno w postarzanie się wpisuje. Tak samo jak od końca lat 90
    > słyszę o tym, że teraz nie robi się samochodów takich jak kiedyś, że teraz
    > samochody padają tuż po gwarancji i nie przejadą więcej jak 120tkm (tylko
    > skąd w takim razie te powszechne usługi kręcenia liczników?!), a koronnym
    > argumentem jest że nie można ich naprawiać agrawką i gumką recepturką.

    Nie wiem na ile to jest kwestia postarzania, a na ile robienie jak
    najtaniej aby jak najwiecej zarobic. Jest taka firma Miele, ktora ma w
    ofercie pralki np. za 10k pln.

> [...]
    > porównanie do smarków i innych klaptoków jest skrajnie głupawe.

    > Będę pisać, bo dokładnie to samo dotyczy wszystkiego czego używamy, w tym
    > samochodu spalinowego, który, jeśli nie będzie się należycie traktować,
    > można zajechać WIELOKROTNIE SZYBCIEJ niż elektryka. Ja bym raz silnik w
    > Fabce zajechał, bo zapomniałem sprawdzać olej, i mi się skończył. Szwagrowi
    > też się olej w Seatku skończył i silnik poleciał do remontu.

    > Albo, co bardziej prawdopodobne, zwyczajnie mieć talent do psucia (i wcale
    > nie chodzi o celowe działanie, tylko zwykłe, ludzkie, zapominalstwo albo

    Mozna miec zwyczajnie pecha, a i nie zawsze sie da uzytkowac auto
    elektryczne tak jak sobie to wyobrazasz. Lepiej, wiekszosc nie ma takiej
    mozliwosci i nie mowie tu celowym pilowaniu.