    From: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: samochody, energia, wodór
    Date: Fri, 15 Jan 2021 10:37:33 +0100

    On 2021-01-14 22:56, ToMasz wrote:
    > 2. ile spędziłeś czasu na przeglądaniu internetu zanim wybrałeś model?
    > Były komentarze, czy to był nowy produkt. nie kupuje się auta z wadami
    > wieku niemowlęcego. a sprzęt rtv?

    wtedy? dokładnie zero, przeprowadzka, zakup domu, remont, nie było czasu

    zakładałem jednak że parę lat pochodzi ;)

    > 3. jeśli masz (musisz, chcesz) mieć tyle przedmiotów które mogą się
    > popsuć, ogarnij sobie jakąś lokalną złotą rączkę, która Ci to będzie
    > naprawiać. Tak jak mechanik od auta. dobry... powinien być, ale
    > ważniejsze żeby był uczciwy, żeby Cię nie naciągał i miał czas gdy
    > wystąpi problem

    jakieś podstawy ogarniam sam, jak jest sens naprawiać to też kogoś
    znajdę, problem w tym że pralka czy kuchenka to małe piwo, ale o serwis
    lodówki w cenie która ma uzasadnienie ekonomiczne w mojej okolicy ciężko

    (a jak się do tego doda koszt uszczelki która zaczynała wymagać wymiany
    to wychodziło 2/3 ceny nowej...)

    jestem jak najbardziej za naprawianiem, ale coraz ciężej trafić na
    sprzęt który jest sens naprawiać