  • Data: 2021-01-19 12:50:12
    Temat: Re: samochody, energia, wodór
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:ru5u59$5sd$1$C...@n...chmurka.net...
    W dniu 18-01-2021 o 19:27, J.F. pisze:

    >Tak, jak chcesz naładować auto w Śremie, to trzeba jechać do Śremu.
    >Inaczej się nie da.

    Nie, ja chce auto naladowac przy kosciele, bo akurat mam godzinke na
    msze :-P

    >No na razie to właśnie w ten sposób próbujesz hejtować ev.

    >Już teraz masz podobnie, tylko że nie umiesz czasu liczyć, to o tym
    >nie
    wiesz.

    Owszem, sa jakies malelitraze, co jada 110-120.
    Czasem jest ich duzo, czasem sporadycznie, czasem tirow jest gesto,
    czasem rzadko - i moga ustapic.

    >Powinieneś to zrobić, zanim napisałeś pierwszego posta w życiu o
    >średniej.

    Robilem kiedys, juz mi sie znudzilo.

    Srednia potrafi wyjsc duza, potrafi wyjsc srednia, potrafi wyjsc
    mala - bo godzinna kolejka na bramkach.
    Ale elektryk tez dodatkowa godzine postoi, a ladowarki nie ma :-)

    Duzo mozna stracic na marudzeniu na stacjach. Kawka, hotdog, toaleta,
    kolejka w Macu, a czas leci
    ... a czasem patrze na zegarek i mam ten dylemacik - hotdog teraz, czy
    gnac, za ~1.5h bede mial kolacje w hotelu. Chyba, ze sie wydluzy, i
    kuchnie zamkna ... a z dluzszym postojem to na pewno zamkna :-)

    J.