    From: "1634Racine" <1...@R...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: sens podkrecania proc. w laptopie
    Date: Thu, 27 Aug 2009 10:44:58 +0200

    Nex@pl" <"nex[wytnij_to] in news:gsl8p5$5ao$1@atlantis.news.neostrada.pl
    > O, popieram, zapomniałem o tym.
    > Jedyna możliwość podkręcenia to wymiana procesora na lepszy oraz dołożenie
    > pamięci RAM, ew. wymiana dysu na np. SSD SLC, lub chociaż jakiś większy i
    > szybszy.
    > W ogóle podaj co to za laptop to doradzę coś konkretneijszego.

    przepraszam,ze teraz dopiero odpowiadam :)
    to jest Compaq Armada m700.
    stary laptop, 700 mgh, wytrzymuje do 576 zdaje sie sdram ramu, PC100.
    1.
    w zasadzie to najpilniej szukam teraz 2x256 sdram pc100 do laptopa,po
    prostu... I najtaniej jak mozliwe :) Teraz mam 128 + 128 + zdaje sie w mobo
    60 z kawalkiem, jedno 128 no name.Warto powiekszyc w bankach do 512-tu MB.
    2.
    a co do procesora... Zdaje sie, ze musi byc to 700 i juz.