  • Data: 2013-03-08 16:51:25
    Temat: Re: skurwysyny przed przejsciami dla pieszych
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd> szukaj wiadomości tego autora

    > Mieszczuch czeka na przerwę pomiędzy peletonami aut na takich drogach a
    > nie wpierdala się na wydrę i wymusza hamowanie na samochodach.
    >
    > Musisz częściej bywać w dużym mieście i obserwować pieszych mieszczuchów:)

    miesczuch czekal az sie zatrzyma peleton. i dopiero wszedl. czego nie
    zrozumiales? peleton na drugim pasie prawie rozjebal mnie i kilka innych
    osob, i kurwa, za kilkanascie sekund to samo w drugim kierunku. czy to
    nie jest wg ciebie nienormalne?

    sam jezdze autem po tym miescie i widuje takie sytuacje ale nie sadzilem
    ze one sa az tak czeste.